آگهی گمشده

درباره چاپ آگهی مفقودی بیشتر بدانیم

روزنامه های کثیرالانتشار بخش خاصی به نام آگهی های مفقودی دارند. در این قسمت آگهی افرادی چاپ شده اند که ادعا می کنند مدارک آن ها مفقود شده است. چاپ آگهی در وهله اول با هدف یافتن مدارک و در وهله دوم برای دریافت کارت المثنی صورت می گیرد. باتوجه به اینکه مدارک هویتی و مالکیتی از اهمیت بسزایی در زندگی مدرن برخوردار هستند بنابراین باید با زوایای مختلف چاپ آگهی مفقودی آشنا شوید.

 

  • قوانین چاپ آگهی مفقودی چیست؟

به  گزارش تعرفه، باتوجه به نوع مدرک یا سند مفقود شده تعیین می شوند. به عنوان مثال برای چاپ آگهی مفقودی مدرک تحصیلی نیاز است تا چندین مرتبه و در فواصل زمانی تعیین شده مبادرت به چاپ آگهی نمایید.

حتی دانشگاه ها نیز تعداد و دفعات خاصی را برای چاپ آگهی در این موارد در نظر می گیرند؛ اما در مقابل چاپ آگهی مفقودی برگ سبز خودرو صرفا به یک بار انتشار نیاز دارد تا شما بعد از ده روز، بتوانید نسبت به دریافت کارت المثنی اقدام نمایید.

  • چاپ آگهی مفقودی شامل چه مواردی است؟

آگهی مفقودی به گم شدن یا سرقت اموالی همانند طلا و جواهرات، خودرو، کیف پول و … اختصاص ندارد بلکه صرفا در خصوص مواردی بکار می رود که همانند مدارک هویتی، اطلاعات یک شخص در یک حوزه خاص یا اطلاعات یک مال (همانند خودرو) را ارائه می کند. در این خصوص علاوه بر مدارک هویتی میتوان به مواردی دیگر از جمله مدرک تحصیلی، کارت خودرو، برگ سبز و سند خودرو، کارت دانشجویی و … اشاره نمود.

برای چاپ آگهی مفقودی برگ سبز خودرو و اطلاعات آن کلیک کنید

  • هزینه آگهی مفقودی چقدر است؟

هزینه آگهی مفقودی باید پیش از انتشار آگهی پرداخت شود. همچنین پرداخت این مبلغ بر عهده کسی است که دارای یک یا چند مدرک مفقود شده می باشد. هزینه چاپ آگهی مفقودی با هزینه ای که برای گرفتن مدرک یا سند المثنی دریافت می شود متفاوت است و به صورت جداگانه اخذ می گردد.

روزنامه های متعددی در سراسر کشور مبادرت به انتشار آگهی مفقودی نموده و در قالب روزنامه کثیرالانتشار شناخته می شوند. باتوجه به اینکه چه روزنامه ای را برای درج آگهی انتخاب می کنید باید وجه مورد نظر را هم به حساب انشارات همان روزنامه واریز نمایید.

  • اقداماتی که برای چاپ آگهی مفقودی ضروری است

تفاوتی ندارد چه مدرکی را گم کرده اید در هر صورت شما باید در ابتدا به سامانه پست یافته مراجعه کرده و مدارک مفقودی را دنبال کنید. اگر در این سامانه اثری از مدارک شما نبود باید باتوجه به قوانین درج آگهی در این زمینه برای مدرک مورد نظرتان اقدام نمایید. به عنوان مثال برخی از دانشگاه ها فرم خاصی را برای چاپ آگهی مفقودی در نظر گرفته اند و برخی دیگر تعیین کرده اند که این متن باید با کمک معاونت دانشجویی تنظیم شود.

  • دریافت کارت یا سند المثنی

بعد از اتمام دوره ای که برای چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار تعیین شده است اگر از مدارک مورد نظر هیچ گونه اطلاعاتی به دست نیامد باید با مدارک لازم برای دریافت کارت المثنی به مراکز مورد نظر بروید. به عنوان مثال با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین، یک نسخه از آگهی چاپ شده و حضور ماشین در محل به مراکز تعویض پلاک رفته و درخواست کارت سبز المثنی بدهید.

اگر کارت دانشجویی یا مدارک تحصیلی را گم کرده اید باید مدارکی از قبیل کارت شناسایی و یک نسخه از چاپ آگهی مفقودی را به معاونت دانشجویی ارائه کرده و درخواست خود را مبنی بر کارت دانشجویی المثنی یا مدرک تحصیلی المثنی اعلام نمایید. باتوجه به اینکه چه مدرکی را گم کرده اید و برای چه مدرکی درخواست المثنی می دهید باید مدارک خاصی را ارائه کنید.

 

جهت درج آگهی مفقودی خود با کارشناسان آگهی از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ در ارتباط باشید.

 

نمونه آگهی مفقودی را در لینک ذیل ببنین:https://tarefeh.ir/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%a2%da%af%d9%87%db%8c-%d9%85%d9%81%d9%82%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%da%a9/

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *