تغییرات بازاریابی ویدئویی در فضای آنلاین

تغییرات بازاریابی ویدئویی در فضای آنلاین به وجود می‌آورد؟

ویدئوهای آنلاین شیوه‌ی جدید تعامل مخاطبین با محتوا هستند که بر اثر تغییرات بازاریابی ویدئویی در فضای آنلاین به وجود آمده اند و تبلیغات و برندها را تغییر می‌دهند و شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک نیز به تدریج می‌توانند از این فرایند بهره‌مند شوند.

تغییرات بازاریابی ویدئویی در فضای آنلاین

هر چه پایگاه‌های بیشتری از امکان به اشتراک‌گذاری ویدئو پشتیبانی کنند و دستگاه‌های بیشتری دوربین‌ها را در دسترس مصرف‌کنندگان قرار دهند، ویدئوها بیش از پیش به روشی برای برقراری ارتباط بین مردم تبدیل خواهد شد و برندها و کسب و کارهای کوچک نیز بیشتر به صورت آنلاین و روی دستگاه‌های همراه به برقراری ارتباط خواهند پرداخت. در اینجا، به بیان این موضوع می‌پردازیم که چرا و چگونه می‌توانید از ویدئو استفاده کنید تا ماجرای برند خود را بهتر تعریف کنید.

مردم عاشق ویدئوی آنلاین‌اند.

در سال ۲۰۱۴، نرخ استفاده‌ی مخاطبان از ویدئو ۴۳ درصد رشد داشته و ۵/۳ این بازدیدها نیز روی دستگاه‌های موبایل بوده است. یوتیوب بیشترین بازدید منحصر به فرد را در ماه جذب کرد (۸۰۰ میلیون بازدید در ماه) و به وب سایت ویدئویی شماره ۱ دنیا تبدیل شد؛ با این حال، نتفلیکس سایتی است که در آن بازدیدکنندگان بیشترین وقت خود را صرف کرده‌اند. وقتی ویدئویی را در یوتیوب تماشا می‌کنید، ممکن است پیش از ویدئوی اصلی یا در میانه‌ی آن یکی از آگهی‌های تبلیغاتی پایگاه تبلیغاتی خود گوگل را ببینید. بیشتر کسب و کارهای کوچک به توانمندی‌های هدفگیری منحصر به فردی که گوگل ارائه می‌کند علاقه‌مند هستند.

نه تنها مردم عاشق ویدئوی آنلاین هستند، بلکه جوانان امروز تمایل چندانی به شبکه‌های کابلی نشان نمی‌دهند و گویی تصمیم گرفته‌اند رابطه‌ی خود را با شرکت‌های کابلی سنتی قطع کنند و به سمت نتفلیکس و هیولو کوچ کنند. نرخ تلویزیون دیدن سنتی میان جوانان و نوجوانان ۱۷ درصد کاهش یافته است زیرا آنها ترجیح می‌دهند به جای تلویزیون‌های کابلی از منابع دیجیتال استفاده کنند.

ویدئو مخاطبین را درگیر می‌کند.

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در انگلستان انجام شد، گیرایی ویدئوی آنلاین بسیار بیشتر از یک مقاله‌ی متنی است و در مواردی که بزرگسالان مخاطبان بزرگسالان هستند احتمال به اشتراک‌گذاری (۳۹ درصد)، درج نظر (۳۶ درصد) و «لایک کردن» (۵۶ درصد) ویدئوی آنلاین از یک پست متنی وبلاگ بیشتر است. اخیراً با یکی از رؤسای یکی از ادارات لس‌آنجلس صحبت کردم و او به من گفت برخی برندها به خاطر ارزش مخاطب و تازه بودن این قبیل گیرایی‌ها تمایل دارند برای ۱۵ ثانیه «پیام بازرگانی» اسنپ‌چت مبالغی بین ۱۵۰۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار بپردازند.

چه چیزی باعث گیرایی ویدئو می‌شود؟ طبق تجربه‌ی خودم می‌توانم بگویم که شما ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا مخاطب خود را جذب کنید؛ از این رو، چند ثانیه‌ی اول بی نهایت ارزشمند هستند و شما بایستی قلاب محکمی داشته باشید. اگر هدف شما رایانه‌های رومیزی هستند، هرگز ویدئویی به طول بیش از ۲ دقیقه نداشته باشید و اگر دستگاه‌های همراه را هدف گرفته‌اید، ۳۰ ثانیه بیشتر زمان در اختیار خواهید داشت. احتمال اینکه ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای به اشتراک گذاشته شوند بسیار بیشتر است؛ پس هر چه طول ویدئو کوتاه‌تر باشد، بیشتر پخش می‌شود.
بازاریاب‌ها در حال تغییر بودجه‌های خود هستند.

منبع: اینفونگاره

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *