تبلیغات خلاقانه برند کوئیک سیلور (Quiksilver )

تبلیغات خلاقانه برند کوئیک سیلور (Quiksilver )

تبلیغات خلاقانه برند کوئیک سیلور یکی از ده برند معتبر و شناخته شده در دنیای مد و همچنین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لباس‌های ورزشی در جهان نمایی از یک کاپشن با عبارت ۳۰ – می‌باشد، که به منظور موفقیت در فروش محصولات خود، شرایط مطلوبی را برای خرید مشتریان در نظر گرفته است.

Quiksilver برای فروش محصولات زمستانه، تبلیغات خلاقانه ای را در نمای برفی خلق نموده است. یکی از این تبلیغات، تخفیف ۳۰ درصدی کاپشن های زمستانه می باشد.

نمونه ای از تبلیغات خلاقانه برند کوئیک سیلور

همانطور که در این تصویر مشاهده می شود، نمایی از یک کاپشن با عبارت ۳۰ – در تصویر نمایان است تا نشان دهد که علاوه بر تخفیف ویژه این برند، از گرما و کیفیت فوق العاده ای در هوای سرد برخوردار می باشد و بدین روش می تواند مشتریان زیادی را به سوی خرید کاپشن های کوئیک سیلور سوق دهد.

به نوعی هدف از تبلیغات خلاقانه برند کوئیک سیلور ، بالا بردن میزان فروش و ارتقا محصولات جدید در عرضه پوشاک است. بعلاوه اینکه تولید محصولات جدید و متنوع گامی در جهت توسعه برند و محبوبیت در بین مشتریان می باشد.

آژانس تبلیغاتی: Grey, استانبول، ترکیه
کارگردانان خلاقیت: Ergin Binyıldız, Engin Kafadar
مدیران هنری: Tolga Özbakır, Burak Çınar
کپی رایتر: Merve Selamet
انتشار: ۲۰۱۲ دسامبر

اهمیت توسعه برند

توسعه‌ی برند همواره از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و بخش مهمی از یک فرایند نظام مند بازاریابی یکپارچه است. برندینگ با افزایش تمرکز و آگاهی مصرف‌کننده موجب رشد سهم بازار می‌شود اما استراتژی برندینگ چیزی فراتر از بحث بازاریابی است.

برای این‌که نام برند خود را در ذهن مشتری ثبت کنید تا همیشه آن را به خاطر بسپارد باید از ابزارهای مختلفی مثل تبلیغات ،خلاقیت، نوآوری و غیره استفاده کنید. با توسعه‌ی برند خود مشتریان وفادار به دست خواهید آورد.

برای ماندگار شدن اثر برند در ذهن مشتریان تبلیغات خلاق نقش بسیار مهمی دارند. وقتی به صورت مداوم از یک نوع تبلیغات یکسان استفاده شود خسته‌کننده می‌شود و معمولا اثر آن‌ها کم می‌شود. تبلیغات خلاق فرصتی است که می توانید به وسیله‌ی آن برند خود را توسعه دهید.

منبع: محیطی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *