تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life

تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life

تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Lifeتبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life تبلیغاتی است که برای جلب توجه و بازدید عموم از نمایشگاه مذکور در محل های پر رفت آمد مانند قطار شهری و ایستگاه های اتوبوس نصب شده است.

آیا تا کنون آنچه در زیر آب وجود دارد و زندگی دریایی باعث حیرت ‌تان شده است و رویای در زیر آب را در سر می‌پرورانید. اگر این گونه است، بدانید که شما تنها فردی نیستند که رویای زیر در آب را دارید،البته خوشبختانه جهان در حال پیشرفت است و احتمال رخ دادن رویدادهای باورنکردنی و از جمله زندگی در زیر آب وجود دارد و می توان گفت یکی از زیباترین جذابیت های آفرینش، زیستن در اعماق آب هاست.

اما در دنیای بیرون تقریبا این امر محقق شده است تا بتوانیم موجودات دریایی را از طریق آکواریوم های بزرگ و از نزدیک مشاهده کنیم.
Sea Life، نمایشگاه بزرگی برای تماشای حیرت انگیز بیش از ۱۰ هزار موجود دریایی از جمله کوسه، اسب دریایی، لاک پشت و … می باشد که در آکواریوم‌های این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان قرار گرفته‌ است.

آژانس تبلیغاتی Leo Burnett در فرانکفورت آلمان تبلیغات محیطی خلاقانه ای را برای بازدید و جلب توجه عموم راه اندازی نموده است، بطوری که در انواع تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس که در محل های پر رفت آمد مانند قطار شهری و ایستگاه های اتوبوس نصب شده اقدام به تبلیغات خلاقانه آکواریوم نمایشگاه Sea Life نموده است تا از این طریق مخاطبین را با جذابیت های آکواریوم نمایشگاه Sea Life آشنا نماید.

افراد و مؤسسه پدید آورنده این تبلیغات خلاقانه آکواریوم عبارتند از :

آژانس تبلیغاتی: Leo Burnett, فرانکفورت، آلمان
کارگردانان خلاقیت: Hans-Juergen Kaemmerer, Ulf Henniger von Wallersbrun
مدیران هنری: Hugo Moura, Hans-Juergen Kaemmerer, Mark Werner, Vanessa Violante, Xenia Arro
عکاسان : Tim Thiel, Reinhard Dirscherl, Getty Images, Corbis

منبع: تبلیغات محیطی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *