تاریخچه روزنامه ایران/روزنامه‌ای به وسعت ایران

نگاهی به تاریخچه روزنامه ایران/روزنامه‌ای به وسعت ایران

تعرفه: روزنامه‌ها همیشه به دلیل حس نوستالژیکی که به انسان می‌دهند هنوز هم از طرفداران خاص خود برخوردار هستند و هنوز هم در این عصر اینترنت و مدرنیته بسیاری روزنامه می‌خرند و می‌خوانند.

وزنامه ایران یک روزنامه سراسری عمومی است که به صورت چهار رنگ چاپ می شود. این روزنامه که روزنامه دولت است به صورت روزانه انتشار پیدا کرده و صبح روی گیشه روزنامه فروش‌هاست.

 

 

تاریخچه روزنامه ایران/روزنامه‌ای به وسعت ایران

ر

صاحب امتیاز این روزنامه مؤسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران وابسته به خبرگزاری ایرنا است. روزنامه های الوفاق، ایران دیلی، ایران ورزشی،ایران سپید هم متعلق به این موسسه است. این روزنامه در اول بهمن ۱۳۷۱ انتشار خود را آغاز کرد و اکنون یکی از پر تیراژترین روزنامه کشور است که رتبه آن بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک است.

تاریخچه روزنامه ایران/روزنامه‌ای به وسعت ایران

 

روزنامه ایران، در ۲۴ صفحه منتشر می شود و صفحات آن، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، ورزش، زندگی، بین‌الملل، اندیشه، فرهنگ و هنر، حوادث و آخر است. مجوز روزنامه ایران در معاونت اطلاع رسانی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روزنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی – اقتصادی صبح ایران است.

در حال حاضر روزنامه ایران، هر روز صبح بر روی گیشه‌های مطبوعاتی سراسر کشور است. این روزنامه، به صورت اینترنتی و با فایل پی دی اف نیز در دسترس خوانندگان آن است.

روزنامه ایران بخشی از درآمد خود را از بودچه دولتی تعیین شده کسب کرده و بخشی از آن نیز از آگهی‌هایی که انتشار می‌دهد کسب می‌شود.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ ایران، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *