انواع ویدیو مارکتینگ

در این مطلب انواع ویدیو مارکتینگ را بشناسید.

 

بازاریابی ایمیلی (E-mail Marketing)

به گزارش تعرفه، این روش برای هدف قرار دادن مشتریان بالقوه استفاده می شود. ایمیل ها مطابق با سلیقه مشتریان بالقوه برای جذب آنها ایجاد می شوند. با طراحی وب سایت یا صفحه وب متفاوت است. بازاریابی ایمیلی بسیار کارآمد است زیرا به مشتریان کمک می کند تا هر محصول جدید توسط یک سازمان راه‌اندازی یا به روز شده است ، را به اطلاع مشتریان برساند. این نوع بازاریابی امروزه بسیار رایج است.

گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)

در صورتی که سازمان تجارت آنلاین یا وب سایت داشته باشد ، گوگل آنالیتیکس می تواند بسیار مفید باشد. این ایده در مورد اینکه مشتری های هدف از کجا می آید؛ بسیار ضروری است. همچنین اطلاعاتی در مورد نوع افرادی که از وب سایت بازدید می کنند ، ارائه می دهد و اینکه کدام قسمت از وب سایت برای مشتریان عملکرد خوبی دارد و کدام بخش نیاز به بروزرسانی دارد. این امر در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان فعلی سازمان کمک می کند.

ابزار نظارت بر رسانه ها (Media Monitoring Tool)

این ابزار از آنجایی که شبکه را اسکن می کند قابل توجه است و اطلاعاتی را که مربوط به سازمان ، محصول و مارک تجاری آن است ، ارائه می دهد. این ابزار سکوهای رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، فیلم ها و غیره را اسکن می کند و به سازمان کمک می کند تا آنچه مردم درباره سازمان می اندیشند را کشف کند ؛ و می تواند با مردم مکالمه کند و همچنین می تواند واکنش هایی را ایجاد کند. این ابزار به کاهش روابط عمومی منفی کمک می کند و می تواند محصول و خدمات سازمان را ارتقا بخشد.

برنامه های وفاداری مشتری (Customer Loyalty Programs)

وفاداری مشتری به شانس بازگشت مشتریان موجود برای استفاده از خدمات و محصول سازمان اشاره دارد. به عبارت ساده ، هر چند وقت یک بار مشتری برای کالاها و خدمات همان سازمان باز می گردد. این وفاداری به برند نیست. مشاغل کوچک از این ابزار چشم پوشی می کنند ، که در واقع در صورت استفاده می تواند به سازمان فوق العاده کمک کند. زمان کمتری می گیرد و نسبتاً ارزانتر است. در مورد افزایش مشتریان جدید ، سرمایه گذاری در تبلیغات محصول انجام می شود ، در حالی که نگه داشتن دوباره مشتریان قدیمی دوباره و دوباره بسیار آسان تر است. این ابزار در صورتی اهمیت دارد که سازمان بخواهد هزینه های بازاریابی محصولات و خدمات را کاهش دهد.

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)

ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ، ابزرای هستند که به صرفه جویی در وقت سازمان کمک می کنند. زمانی که در هنگام ذخیره فایل ها و نامه های الکترونیکی در صفحه گسترده استفاده می شود ، می تواند ذخیره شود. چندین ابزار به بازاریابان اجازه می دهد زنجیره ای از برنامه های عملکردی ایجاد کنند. به زبان ساده ، اینها عبارات مشروط هستند مانند اینکه اگر این اتفاق بیفتد ، باید این کار انجام شود. تقریباً با همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Facebook ، Google Drive و غیره کار می کند.

ابزارهای فوق فقط برخی از رایج ترین و مؤثرترین ابزارهای بازاریابی است که در دنیای شرکت ها رواج دارد. ابزارهای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانند در یک سازمان مورد بررسی و استفاده قرار گیرند تا شرایط را برآورده سازند. این ابزارها در صورت استفاده صحیح می توانند باعث افزایش فروش یک سازمان شوند. آنها می توانند به صورت جداگانه یا ترکیبی برای نتایج مؤثرتر مورد استفاده قرار گیرند. این ابزارها باید به صورت خردمندانه مورد استفاده قرار گیرند تا سازمان مجبور نشود از عواقب منفی ناشی از هر رویدادی که ممکن است پیش برود ، بترسد.

در کل ابزارهای بازاریابی مزایا و مضرات زیادی دارد. برخی از آنها در زیر ذکر شده است.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *