معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی ، یکی از کتاب های ارزنده در حوزه تبلیغات و بازاریابی است که تاکنون نگارش یافته است. مؤلف این کتاب با ارزش، دیوید مکنزی اگیلوی ( David Mackenzie Ogilvy ) بریتانیایی می باشد.

معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

او در کنار بزرگانی مانند دکتر گالوپ (بنیانگذار موسسه گالوپ)، ریموند رابیکم و استنلی رزور از پیشگامان تبلیغات مدرن به شمار می رود. او در ابتدا برای موسسه گالوپ کار می کرده و در ادامه تصمیم می گیرد، شرکت تبلیغاتی خود را بنیانگذاری کند.

دیوید اگیلوی، از سرآمدان و متخصصین عرصه تبلیغات بود که در عمر ۸۸ ساله اش، ایده ها و تجربیات نابی در عرصه تبلیغات داشته است. وی که یک مهاجر انگلیسی ساکن آمریکا بوده، در سال ۱۹۶۳ کتاب « اعتراف های یک تبلیغاتچی » را به رشته تحریر درآورد و همین کتاب، پرفروش ترین کتاب او و یکی از قابل فهم ترین و جالب ترین کتابها در زمینه تبلیغات است که به ۱۵ زبان دنیا و در تیراژ میلیون ها نسخه منتشر شده است.

با این که از چاپ و نشر این کتاب بیش از ۵۰ سال می گذرد، اما اصول اولیه و ایده های جالبی در آن مطرح شده که در هر زمانی قابل استفاده است. امروزه ما می دانیم که شیوه های سنتی تبلیغات و اطلاع رسانی چاپی و محیطی و حتی رسانه ای رو به افول هستند و با گزینه های تبلیغاتی مواجه هستیم که حتی اگیلوی در زمان حیات خود، درک نکرده است؛ اما علم تبلیغات و اصول اساسی مارکتینگ و برندینگ، تغییر ناپذیر است و ما می توانیم با خواندن این کتاب، به برخی از این اصول و شیوه ها دست یابیم.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *