عکس شاخص

آگهی مزایده فروش کارخانه

آگهی مزایده فروش کارخانه

شرکت محیط بانان سلامت آذربایجان (بامسئولیت محدود) به شماره ثبت ۴۳۶۷۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۳۶۵۱۹۵ فعال در زمینه بی خطر سازی پسماندهای عفونی پزشکی، در نظر دارد ششدانگ عرصه و اعیان و دستگاه های بی خطر ساز و کلیه منصوبات و اثاثیه موجود خود در کارخانه واقع در تبریز جاده اسپیران روبروی میدان تیر، را یکجا از طریق مزایده و با قیمت برآوردی به مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریالی (یکصد میلیارد ریال) به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش رساند.

نحوه سفارش آگهی

لذا متقاضیان می توانند به منظور بازدید از محل کارخانه و در صورت تمایل دریافت فرم های مزایده با آقای یونس نوایی (۰۹۱۴۸۷۷۶۰۴۸) تماس بگیرند. متقاضیان تا ۱۰ روز از تاریخ درج آگهی مهلت دارند تا نسبت به ارایه پیشنهادات خود در پاکت درب بسته به همراه یک فقره چک بانکی به میزان پنج درصد قیمت برآوردی تحویل هیات مدیره شرکت نموده و رسید دریافت نمایند. این چک به عنوان ضمانت شرکت در مزایده می باشد که در پایان مزایده و مشخص شدن برنده طبق روال قانونی به افراد مسترد خواهد شد.

۱- لیست اموال مورد مزایده ضمیمه فرم شرکت در مزایده می باشد.

۲- کلیه اشخاص حقیقی و یا حقوقی بنحوی که از نظر قوانین و مقررات محدودیتی ندارند می توانند در مزایده فوق به صورت برابر و مساوی با سایرین شرکت نمایند.

۳- هیات مدیره شرکت در رد و یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار بوده و اگر قیمت پیشنهادی برنده کمتر از قیمت برآوردی باشد تصویب و اعلام برنده منوط به برگزاری مجمع عمومی شرکت و کسب موافقت صاحبان حداقل ۷۵ درصد از سهام کل شرکت خواهد بود.

اگهی مزایده

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *