آگهی

آگهی فراخوان مقاله

تعرفه: مقاله ها یک محتوای علمی هستند که در یک چهارچوب واصول و قوانین خاصی ،  تنظیم و تولید می شوند مقالات مورد نیاز  افراد زیادی از جامعه هستند.مقالات علمی ،اقتصادی ،اجتماعی ،هنری  ،فرهنگی سیاسی محتوایی هستند که دیدگاه و نظر نویسنده نسبت به سوژه را اعلام می نماید .

بنگاه های علمی و اقتصادی در جریان برگزاری یک رویداد و یا یک تصمیم از افرد اندیشمند و مطلع در حوزه مورد نظر خود، درخواست می نمایند  تا دیدگاه خودرا نسبت به سوژه معرفی شده  اعلام نمایند.برای  درخواست از نویسندگان مقاله که نسبت به سوژه اظهارنظر  کنند و تجربه و نظر خودرا اعلام نمایند،  متن دعوت به اعلام  نظر که فراخوان مقاله  نامیده میشودتهیه  می نمایند.

آگهی فراخوان مقاله همان آگهی دعوت از افراد جامعه است که نسبت به سوژه معرفی شده نظرات خود را در قالب مقاله ارائه نمایند.

سفارش دهندگان فراخوان مقاله برای دستیابی به بیشترین افراد جامعه و در جهت کسب و دریافت تعداد مقالات بیشتر پیام دعوت به مقاله را در قالب آگهی فراخوان  تنظیم نموده و در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر می نمایند .

آگهی فراخوان مقاله حداقل در یک روزنامه و در صورت اهمیت در چند رسانه و روزنامه و در صورتی که موضوع ملی و خیلی مهم باشد در قالب کمپین مطبوعاتی از تعداد زیادی از روزنامه ها و رسانه ها استفاده می گردد.

آگهی فراخوان مقاله حداقل ¼ صفحه روزنامه و در صفحات اصلی و مهم روزنامه درج می گردد.

 

جهت درج آگهی فراخوان مقاله با کارشناسان آگهی از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ در ارتباط باشید.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *