آگهی فراخوان عمومی هواپیمایی قشم

آگهی فراخوان عمومی  شرکت هواپیمایی قشم چاپ شده در روزنامه اطلاعات ۲ دی ۱۳۹۹     

                                                                                     

«فراخوان عمومی»

 شرکت هواپیمایی قشم در نظر دارد؛ بخشی از خدمات پروازی خود در مسیرهای داخلی، منطقه ای و خارجی را با استفاده از خدمات اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده مجوز بند «الف» صادره سازمان هواپیمایی کشوری یا بند «ب» صادره معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عرضه نماید.

علاقمندان به همکاری و مشارکت در این زمینه می­توانند حداکثر تا پایان وقت اداری مورخه ۰۸/۱۰/۱۳۹۹، نسبت به ارائه رزومه­کاری خود، شامل سوابق فعالیت و امکانات مصدّق توانمندی­های مربوطه در ­­حوزه کاری مذکور به معاونت بازرگانی شرکت هواپیمایی قشم، اقدام نمایند.

بدیهی­است؛ ارائه رزومه­کاری، هیچگونه تعهدی را برای شرکت هواپیمایی قشم، ایجاد نکرده و استفاده از خدمات ارائه دهندگان رزومه، منوط به تأیید صلاحیت و توانمندی و قرار گرفتن آنان در فهرست مورد تأیید این شرکت می­باشد.

آدرس: تهران؛ بزرگراه شهید لشگری، بعد از میدان آزادی، خیابان شهید ریاحی، پلاک ۱۲، تلفن تماس ۰۲۱۴۷۹۹۱۴۰۱ ایمیل commercial@Qeshm-air.com

                    شرکت هواپیمایی قشم

هواپیمایی قشم

 

جاگهی فراخوان روزنامه اطلاعاتجهت سفارش آگهی در کلیه روزنامه ها و نشریات سراسر کشور با کارشناسان آگهی ما در ارتباط باشید.

همچنین میتوانید جهت اطلاع از تعرفه روزنامه اطلاعات از قسمت تعرفه های روزنامه های سراسری ، تعرفه روزنامه را دانلود کرده و پس از انتخاب صفحه مورد نظر ، جهت سفارش آگهی با تلفن ۴۴۱۹۵۰۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

شماره واتس آپ جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر: ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *