آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد

روزنامه دنیای اقتصاد

روزنامه دنیای اقتصاد؛ روزنامه ای اقتصادی و سراسری است که به صورت رنگی و با عناوین خبر، صنعت و معدن، دنیا، بازرگانی، مسکن و عمران، بورس، بانک و بیمه ، خودرو، بازار دیجیتال، مدیران، باشگاه اقتصاددانان، گردشگری و … هر صبح در تهران چاپ و در سراسر کشور منتشر می شود.

دنیای اقتصاد روزنامه اقتصادی ایرانی است، که در سال ۲۰۰۲ توسط علیرضا بختیاری راه‌اندازی شد و هم‌اکنون متعلق به شرکت دنیای اقتصاد تابان می‌باشد. در رتبه‌بندی روزنامه‌های ایران بر پایه عملکردشان در بازهٔ نیمه دوم ۱۳۹۵ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دنیای اقتصاد، با ۷۸ امتیاز، رتبهٔ دوم را دارا است.

روزنامه  دنیای اقتصاد، روزنامه اقتصادی صبح کشور می باشد. این روزنامه یکی از نشریات گروه نشریات دنیای اقتصاد است. سایر نشریات این گروه هفته نامه تجارت فردا، سایت خبری اقتصاد نیوز و روزنامه اقتصادی financialtribune می باشد.

این روزنامه، روزنامه رسمی تعدادی از سازمان ها و شرکت ها است که آگهی های مجمع و سایر آگهی های قانونی خود را در این روزنامه به چاپ می رسانند.

آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد

چگونه در روزنامه دنیای اقتصاد آگهی سفارش دهیم

برای سفارش انتشار انواع آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد، می توانید از طریق تماس با دفتر قبول آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد، نسبت به سفارش درج آگهی خود اقدام نمایید.

همچنین سایت  tarefeh.ir مرجع اطلاعات روزنامه های کشور است که می توانید برای انتخاب روزنامه و آشنایی با نرخ ها و تعرفه های چاپ آگهی در روزنامه های کثیر الانتشار و نشریات استانی، محلی و تخصصی و سایر اطلاعات مورد نیاز و سفارش آگهی به این سایت مراجعه کنید.

در حال حاضر دسترسی به دفاتر قبول آگهی روزنامه ها سخت شده است و برای انتشار آگهی در بسیاری از روزنامه ها مانند روزنامه دنیای اقتصاد، باید از روز قبل آگهی خود را رزرو کنید اما می توانید با مراجعه به سایت tarefeh.ir  به راحتی آگهی خود را در روزنامه دنیای اقتصاد سفارش دهید. چرا که تماس با شماره ۰۲۱۴۴۱۹۵۰۰۰ به راحتی می تواند آگهی شما را در روزنامه دنیای اقتصاد منتشر کند.

شبکه پذیرش آگهی دارای نمایندگی از روزنامه دنیای اقتصاد است که با حضور ۲۵ ساله خود در منطقه غرب تهران، آمادگی پذیرش و قبول آگهی در مناطق صادقیه، ستارخان، آیت الله کاشانی، چیتگر، بلوار فردوس، اکباتان، جاده مخصوص کرج، جاده قدیم کرج، آزادی، اشرفی اصفهانی، پونک، دهکده المپیک، جنت آباد، شهرزیبا، شهرک راه آهن، شهران و دیگر مناطق غربی استان تهران مانند کرج را دارد.

این نمایندگی با سابقه طولانی همکاری با روزنامه ها، آگهی مشتریان را با حداکثر تخفیف و در کوتاه ترین زمان انتشار می دهد.

حال می خواهیم نگاهی به دلایل چاپ آگهی در روزنامه ها بیاندازیم. در حقیقت می خواهیم ویژگی های درج آگهی در روزنامه ها را با هم مرور کنیم:

آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد

دسترسی: اگر بخواهیم با زبان ساده صحبت کنیم هیچ رسانه ای مانند روزنامه به راحتی پیدا نمی شود. چرا که در هر شهر و خیابانی یک کیوسک روزنامه فروشی پیدا می شود که بتوانیم از آن روزنامه را تهیه کنیم.

فراگیری توزیع: بیشتر روزنامه ها به دلیل اینکه سودآور باشند و بتوانند تبلیغات بیشتری بگیرند سراسری هستند. به این معنا که گستره توزیع آنها در سراسر کشور و حتی در  برخی کشورهای دیگر است. با این اوصاف پراکندگی مکانی مناسبی دارند. بر همین اساس آگهی در آنها بیشتر دیده می شود.

ماندگاری: از آنجا که تمامی روزنامه ها آرشیو ویژه دارند و در انتهای هر سال به صورت کتاب های سالنامه ای می توان آنها را تهیه کرد، می تواند ماندگاری زیادی داشته باشد. در حقیقت این ماندگاری  و آرشیو مربوط به روزنامه است.

چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد می تواند به این ماندگاری کمک کند. شما می توانید با مراجعه به سایت tarefeh.ir به راحتی آگهی خود را سفارش دهید. چرا که این سایت به راحتی می تواند چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد را برای شما انجام دهد.

از سوی دیگر شبکه پذیرش آگهی، نیز به عنوان دفتر قبول آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد صادقیه و دفتر قبول آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد غرب تهران، می تواند آگهی شما را با تخفیف ویژه منتشر کند.

مخاطبان متنوع: روزنامه از این جهت برای آگهی شما مفید است که مخاطبان آن از هر قشر و سطح طبقاتی هستند. از افراد دارای سطح فرهنگ و تحصیلات بالا تا افراد متوسط جامعه. این یک مزیت مهم محسوب می شود. به دلیل اینکه آگهی شما دیده می شود.

تنوع مطالب: اینکه در یک روزنامه همه نوع مطلب درج می شود نیز یک مزیت است چرا که افراد با سلیقه های مختلف جذب روزنامه می شوند و آگهی شما بیشتر دیده می شود. در یک روزنامه صفحات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی، حوادث وجود دارد و شما امکان انتخاب صفحه مورد نظر خود را نیز دارید.

اعتبار مکانی روزنامه: اینکه روزنامه از ارکان مختلفی مانند  اعضا تحریریه، سردبیر، بخش فنی، مدیر مسئول و بخش آگهی ها تشکیل شده که در مکان های مشخصی حضور دارند و کل عملکرد روزنامه ها توسط وزارت ارشاد نظارت می شود، خود به اعتبار آگهی در روزنامه ها می افزاید. همچنین برای خوانندگان تبلیغات درج شده در روزنامه به اندازه اخبار روزنامه مهم است.

سرعت درج آگهی: معمولا اینکه در روزنامه با یک تلفن و پر کردن فرم به راحتی می توان آگهی خود را منتشر کرد، این یک حسن محسوب می شود و صاحبان کسب و کارها و حتی معامله گران ملک و خودرو و دیگر مشاغل به راحتی می توانند آگهی خود را منتشر کنند. در حال حاضر چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد یک روزه است و با سفارش آگهی در هر روز، آگهی فردا در روزنامه چاپ شده و قابل مشاهده است.

آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد

نگاه خریدارانه مخاطب: در بسیاری از موارد افراد عادی و مردم کوچه و خیابان برای خریدهای خود به روزنامه روی می آورند. در حقیقت آگهی های خرده فروشی در روزنامه ها خریداران بیشتری دارد. چراکه روزنامه ها در دسترس هستند و مکان درج آگهی در آنها مشخص است و با دسته بندی های صورت گرفته، مخاطبان با سرعت بالا آگهی مورد نظر خود را بدست می آورند.

شما می توانید با مراجعه به سایت tarefeh.ir به راحتی آگهی خود را در دفتر قبول آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد سفارش دهید. چرا که این سایت به راحتی می تواند چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد را برای شما انجام دهد.

از سوی دیگر شبکه پذیرش آگهی، نیز به عنوان دفتر قبول آگهی روزنامه دنیای اقتصاد آریاشهر، دفتر قبول آگهی روزنامه دنیای اقتصاد ستارخان و دفتر قبول آگهی روزنامه دنیای اقتصاد غرب تهران، دفتر قبول آگهی روزنامه دنیای اقتصاد ، و قبول آگهی روزنامه دنیای اقتصاد شما را با تخفیف ویژه منتشر کند.

انعطاف پذیری در اندازه آگهی: در روزنامه شما به هر اندازه که مایل باشید می‌توانید آگهی خود را درج کنید از یک کادر تا تمام صفحه روزنامه. اما در رسانه های دیگر محدودیت اندازه وجود دارد.

اعتماد مخاطبان: از آنجا که روزنامه رسانه سنتی تمامی جوامع است اعتماد خاصی به آن وجود دارد و دقت و نظارت در انتشار روزنامه و آگهی های آن سطح اعتماد مردم را بیشتر کرده است. بر همین اساس مردم بیشتر دوست دارند که آگهی و تبلیغات خود را در این نوع رسانه درج کنند و مردم هم بیشتر دنبال آگهی در روزنامه ها هستند. نکته دیگر اینکه به دلیل برخی موارد مانند صفحه مجزای آگهی ها، مردم رقبت بیشتری به گشتن در روزنامه ها برای پیدا کردن آگهی خود دارند.

قیمت مناسب روزنامه: آخرین نکته در علت درج اگهی در روزنامه، قیمت مناسب آن است. در حال حاضر با توجه به اینکه تیراژ روزنامه ها بالاست قیمت تمام شده برای آنها پایین است در نتیجه خرید آن به صرفه است. همچنین هزینه تمام شده آگهی نیز برای آگهی‌دهنده مناسب است.

شما می توانید با مراجعه به سایت tarefeh.ir به تعرفه رسمی آگهی دسترسی داشته باشید و با انتخاب ابعاد و موضوع اگهی، نمونه متن های آگهی های آماده را مشاهده کرده و یا در ارتباط با کارشناسان در شبکه های اجتماعی به شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ و ایمیل   agahi44195000@gmail.com به راحتی آگهی خود را سفارش داده و منتشر کنید. چرا که این سایت به راحتی می تواند چاپ آگهی در روزنامه دنیای اقتصاد را برای شما انجام دهد.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *