چهار دوره عصر تجارت جهانی + ویدئو

چهار دوره عصر تجارت جهانی + ویدئو

دکتر عظیم فضلی پور در این ویدئو به تشریح و توضیح درباره چهار دوره عصر تجارت جهانی که عبارتند از: عصر تولید، عصر فروش، عصر بازایابی و عصر برند و خصوصیات و ویژگی های هرکدام از این دوره ها می پردازد.

 

چهار دوره عصر تجارت جهانی

گردآوری‌شده توسط شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *