معمولا کارفرمایان و مخاطبان و یا کاربران از طریق پلی به نام ، نیازمندی های تبلیغاتی ، با هم ارتباط برقرار میکنند . متقاضی به عنوان شخصی که ، درخواست چاپ آگهی پذیرش نمایندگی دارد اقدام میکنید و علاقه مندان به اخذ نمایندگی و مشارکت در این امر به نیازمندی های روزنامه ها مراجعه میکنند پذیرش و ثبت نمایندگی به عنوان آگهی همشهری با قیمتی مناسب و معقول به شما ارائه میشود تا ، هم به طور گسترده محصول خود یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید ، و علاوه بر آن با پرداخت هزینه ای بسیار پایین ، بازدهی بسیار بالایی را کسب کنید

روزنامه همشهری

تبلیغات مهم ترین عامل ، افزایش فروش شما است

تبلیغات مهم ترین عامل ، افزایش فروش شما است ، زیرا این تبلیغات است که سبب میشود ، نام شما و یا کسب و کارتان شنیده شود .کماکان با گسترش روز افزون ، پایگاه های اینترنتی ،اینترنت توانسته است ، تا حدودی سکان دار ، این عرصه تنگاتنگ تبلیغاتی باشد ، اما موضوعی که بسیار مورد توجه است ، اهمیت مردم به روزنامه ها و تلویزیون است . زیرا عملا با گسترش پایگاه های اینترنتی و رپرتاژ آگهی ها ، میبینیم که مخاطبین و کاربران زیادی هنوز روزنامه ها و تلویزیون را به عنوان بنگاه های تبلیغاتی خود انتخاب میکنند

                                                               روزنامه همشهری

اکثریت جامعه ، اطمینان بیشتری نسبت به تبلیغات در روزنامه ها دارند

اگر بخواهیم بررسی کلی و جامع ای درمورد این موضوع داشته باشیم ، لازم به ذکر است که بر اساس تحقیقات میدانی و پژوهشی ، معمولا اکثریت جامعه ، اطمینان بیشتری نسبت به تبلیغاتی که از رسانه های ملی مانند تلویزیون و روزنامه های رسمی دارند .اگر بخواهیم در این زمینه مقایسه ای واقعی نسبت به تلویزیون و روزنامه ها داشته باشیم ، متوجه خواهیم شد که ، تبلیغات در تلویزیون از قیمت بسیار بالایی برخوردار است که ، گاها ممکن است از دخل و خرج کسب و کارتان یا ، قیمت محصولتان ، بیشتر شود ، به همین علت با توجه به دلایلی همچون گستردگی و ارزان بودن و داشتن قیمتی معقول و به صرفه ، روزنامه ها و مجلات پرچمداران ، سکان های تبلیغاتی کشور هستند

 

مزایای پذیرش نمایندگی در آگهی همشهری

با یک‌ مثال واضح ، توجه شمارا جلب میکنم ، فرض کنید در شهری زندگی میکنید که ، حدود ۱۰۰۰ نفر شهروند دارد و میخواهید محصولی را به عنوان یک‌ کالای خدماتی و ، صنعتی در این شهر به فروش برسانید ، اگر ، در این شهر که حدود ۱۰۰۰ شهروند دارد ، حدود ۱۵۰ نفر ، محصول شمارا خریداری کند ، جامعه آماری فروش محصولات شما ، ۱۵۰ نفر است ، اکنون فرض کنید ، شما علاوه بر این شهر ، خواستار این هستید تا محصولتان را در شهر دیگری که مجدد حدود هزار شهروند دارد معرفی کنید ، در بدترین حالت ، تعداد خریداران ، ۱۵۰ نفر خواهد بود ، این یعنی اکنون شما در این دو شهر ، حدود ۳۰۰ نفر مشتری دارید ،در نتیجه ، اگر بتوانید نمایندگی هایی را در شهر های مختلف ، احداث کنید ، میتوانید فروش محصولات خود را چند برابر کنید

با در نظر گرفتن نمایندگی و یا عاملیت فروش میتوانید گستردگی فروش محصولات خود را افزایش دهید ، اما برای احداث نمایندگی در سایر شهر ها نیازمند فردی حقیقی هستیم تا بتواند محصولات ما را ، در شهر مورد نظر ما ، تبلیغ کند . مهم ترین سوالی که در حین اخذ ثبت نمایندگی در سایر شهر ها برای ما ، بوجود می آید ، درمورد پیدا کردن شخص حقیقی است . معمولا روش های گوناگونی در این بین وجود دارد که بتوانیم ، شخص حقیقی را به عنوان عاملیت فروش خود انتخاب کنیم ، یکی از به صرفه ترین روش ها تبلیغات در روزنامه ها است ،

معمولا کارفرمایان و مخاطبان و یا کاربران از طریق پلی به نام ، نیازمندی های تبلیغاتی ، با هم ارتباط برقرار میکنند . متقاضی به عنوان شخصی که ، درخواست چاپ آگهی پذیرش نمایندگی دارد اقدام میکند و علاقه مندان به اخذ نمایندگی و مشارکت در این امر به نیازمندی های روزنامه ها مراجعه میکنند پذیرش و ثبت نمایندگی به عنوان آگهی همشهری با قیمتی مناسب و معقول به شما ارائه میشود تا ، هم به طور گسترده محصول خود یا کسب و کار خود را تبلیغ کنید ، و علاوه بر آن با پرداخت هزینه ای بسیار پایین ، بازدهی بسیار بالایی را کسب کنید

 

                                                          روزنامه همشهری روزنامه مردمی

روزنامه همشهری ، آغازی نو و درخشان، در عرصه خبری و تبلیغاتی

روزنامه همشهری ، آغازی نو و درخشان، در عرصه خبری و تبلیغاتی بوده است . همشهری در سال ۱۳۷۱ توسط شهرداری تهران احداث شد ، این روزنامه توانست با اهتمام فعالین و کارشناسان خود ، در بازه حدود بیست ساله فعالیت خود ، به گستردگی بسیار جامع ای در کشور برسد ، همشهری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است ، و این مهم ، سبب شده است که اعتبار همشهری روز افزون ، در مسیر صعودی خود قرار بگیرد

همشهری یکی از بنگاه های خبری کشور

همشهری یکی از بنگاه های خبری کشور است که اقدام به بررسی و نوشتن اخبار با تیتر ها و عناوین جذاب میکند ، همشهری دارای خواننده های متعهدی است که سبب تحکیم ستون های مالی همشهری شده است همشهری روزنامه ای در نوبت صبح است که در تهران و مراکز استان ها ، اقدام به توزیع روزنامه های خود با تیراژ بالا میکند . روزنامه همشهری به دلیل فعالیت های دقیق و استاندارد و همچنین ، محبوبیت بالای مردمی ، در سال ۱۳۹۶ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد ، در گروه الف قرار گرفت . آگهی همشهری زیرساخت های لازم را برای ثبت طرح تبلیغاتی مورد نظر شما فراهم کرده است

سه گانه  همشهری و محبوبیت و اعتبار

بخش آگهی همشهری اقدام به چاپ نیازمندی های صنعتی و خدماتی شما در کلیه کسب و کار ها میکند .آگهی همشهری با برخورداری از محبوبیت و اعتبار مردمی بالا میتواند بازدهی تبلیغاتی شما را بسیار بالا ببرد . آگهی همشهری با قیمتی مناسب و معقول محصول شما و یا کسب و کارتان را در سطحی گسترده به کل کشور معرفی میکند . همشهری با تیتر های جذاب و صفحات با کیفیت و رنگی ، در کلیه کسب و کار های صنعتی و خدماتی ، درج آگهی دارد بکارگیری کارشناسان با تجربه در همشهری سبب شده است تا ، جذابیت خاصی به عناوین و اخبار و موضوعات این روزنامه بخشیده شود و همه روزه بتواند جذب مخاطب کند .همشهری دارای مخاطبین بسیار بالایی است و این امر سبب میشود تا آگهی شما به طور وسیع دیده شود .

جهت سفارش آگهی پذیرش نمایندگی، اعطای نمایندگی ، ابطال نمایندگی و یا تعلیق نمایندگی ب کارشناسان آگهی  از طریق شبکه های اجتماعی در شماره ۰۹۳۶۲۹۲۲۱۴۵ در ارتباط باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *