روزنامه خراسان رضوی

نگاهی به روزنامه خراسان رضوی / تقویت هویت معنوی

سایت تعرفه: روزنامه خراسان رضوی وابسته به روزنامه مشهور خراسان است که اولین بار در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۸۳ در ۴ صفحه به چاپ رسید و تا امروز منتشر می شود.

سال ۱۳۸۳ پس از تقسیم خراسان بزرگ به ۳ استان ضرورت انتشار روزنامه‌هایی برای استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی احساس شد . به منظور حفظ ارتباط با حرم مطهر امام رضا (ع) و تقویت هویت معنوی و همچنین انعکاس مسائل این استان‌ها به طور ویژه و تخصصی‌تر ابتدا ویژه‌نامه‌هایی به طور روزانه چاپ شد.

و اولین ویژه‌نامه خراسان رضوی در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۸۳ در ۴ صفحه به چاپ رسید که پس از مدت کوتاهی به دلیل استقبال مطلوب مخاطبان این ویژه‌نامه به ۸ صفحه ارتقا یافت تا این که در تاریخ اول تیرماه ۱۳۹۱ روزنامه استانی خراسان رضوی مجوز انتشار گرفت و فعالیت خود را در ۸ صفحه و در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، شهرستان‌هاو حرف مردم  ادامه می‌دهد.

روزنامه خراسان رضوی وابسته به روزنامه مشهور خراسان است. روزنامه خراسان در سال ۱۳۲۷شمسی پایه گذاری شده و روزنامه‌ای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چاپ صبح است.

نخستین شمارهٔ روزنامه خراسان در ۱ تیر ۱۳۲۸ و به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدصادق تهرانیان در چهار صفحه و در قطع کوچک منتشر شد. شعار رسمی روزنامه در آن زمان این بیت بود:

برادر جان خراسان است اینجا         سخن گفتن نه آسان است اینجا

رویکرد اصلی روزنامه «فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، خبری» است و وابسته به هیچ جناح سیاسی نیست.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ خراسان، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *