روزنامه آفتاب یزد

نگاهی به روزنامه آفتاب یزد/ روزنامه‌ای استانی که سراسری شد

روزنامه آفتاب یزد از جمله روزنامه های صبح ایران است. آفتاب یزد روزنامه ای عمومی و سراسری با مضامینی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی است که به صورت رنگی و سیاه و سفید هر صبح چاپ و در سراسر کشور منتشر می شود. این روزنامه وابستگی های زیادی به اصلاح‌طلبان دارد؛ اما مدعی است که وابسته به هیچ گروه و جناح و حتی شخصیتی نیست.

آفتاب یزد از روزنامه‌های اصلاح‌طلب ایران است که ابتدا نشریه‌ای استانی بود و در دوران اصلاحات به صورت روزنامه سراسری درآمد. روزنامهٔ آفتاب یزد با سردبیری مجتبی واحدی و صاحب امتیازی منصور مظفری در سال ۱۳۷۹ تأسیس شد. آفتاب یزد در انتخابات ریاست جمهوری۱۳۸۴ و انتخابات ریاست جمهوری ایران ۱۳۸۸ در بین نامزدهای انتخاباتی از مهدی کروبی حمایت کرد که البته شاید بتوان گفت علت این حمایت، مجتبی واحدی بوده است چرا که وی در آن دوران مشاور کروبی بود.

مجتبی واحدی از مشاوران مهدی کروبی، پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) و خروج از ایران، در دی ماه ۱۳۸۸ پس از ده سال سردبیری روزنامه آفتاب یزد، به دلیل جلوگیری از توقیف روزنامه، از سردبیری این روزنامه کناره گیری کرد.

مجتبی واحدی، سردبیر آفتاب سابق آفتاب یزد در سرمقاله‌ ای با اشاره به شیوه‌ی کاری خود و نیز مشکلات به وجود آمده از دست اندرکاران رونامه خداحافظی کرد برایش اشاره می‌کند. واحدی که عنوان می کرد برای تحصیل در خارج از کشور به سر می‌برد در اواخر کار خود در این روزنامه از طریق اینترنت با تحریریه در ارتباط بود.

در حال حاضر سید علیرضا کریمی سردبیری روزنامه را بر عهده دارد.

روزنامه آفتاب یزد

آفتاب یزد هر صبح به صورت سراسری به صورت رنگی و سیاه سفید منتشر می شود. مطالب فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی این روزنامه در ۱۲ صفحه به چاپ می رسد.

دفتر مرکزی این روزنامه در خیابان شهید مطهری، ابتدای قائم مقام فراهانی(به سمت هفت تیر) کوچه ۲۶ پلاک ۱۰ طبقه اول واحد یک واقع شده است.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ آفتاب یزد، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *