مجله خانواده سبز

نگاهی به تاریخچه مجله خانواده سبز / محبوبترین مجله خانوادگی ایران

تعرفه: خانواده سبز نام مجله‌ای است با زمینه فعالیت خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی که در مرداد ۱۳۷۸ منتشر شد. این مجله هر پانزده روز یکبار منتشر می‌شود. صاحب امتیاز این مجله هرمز شجاعی مهر مجری برنامه خانواده است.

هرمز شجاعی‌مهر (زادهٔ ۱۳۳۵ در بابل، استان مازندران) مجری تلویزیون و گویندهٔ رادیو است. او، در طول مدت حدود سه دهه، مجری یک برنامهٔ روزانه و پرمخاطب به نام سیمای خانواده بوده‌است.

در معرفی ان مجله آمده است: مجله خانواده سبز با زمینه فعالیت خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی مرداد ماه ۱۳۷۸ شمسی منتشر شد، این نشریه به عنوان پرخواننده ترین مجله ایرانی در جهان از وجود تحریریه نسل سوم مطبوعات ایران استفاده می کند.

مجله خانواده سبز

هر پانزده روز یک بار میلیونها ایرانی در سراسر جهان چشم به راه تولد شماره جدید مجله خودشان هستند. پیش از ۴۵۰۰۰۰ نسخه شمارگان (تیراژ) چاپی وبیش از۱۶۰۰۰۰۰ شمارگان اینترنتی در ماه نشان از مخاطبان گسترده عادی و الکترونیکی مجله در سراسر جهان است . تغییر،تنوع و استفاده از موضوعهای جدیدت همواره مورد توجه تحریریه خانواده سبز بوده است  خلاقیت ،نوآوری ، توجه به سلیقه های اقشار مختلف ، افزایش کیفیت و استفاده از نظریات  کارشناسان متخصص از جمله اهداف مورد توجه  مدیران نشریه بوده است. علاوه بر همه  فاکتورهای مادی، وجود تفاهم بین همکاران و درک متقابل کارکنان و نیز نیروهای فرا مادی وآسمانی در موفقیت این مجموعه تاثیر شگرفی  داشته اند که جا دارد به همین جهت خداوند عشق و زیبایی را شاکر باشیم .

خانواده سبز با دوره انتشار دوهفته نامه در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی به چاپ می رسد.

صاحب امتیاز مجله  هرمز شجاعی مهر و احمد اسماعیل تبار مدیر مسئولی آن را بر عهده دارد.

دفتر این مجله در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهاردهم، پلاک ۱۸ واقع شده.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف مجله خانواده سبز، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این نشریه ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۳ / ۵. تعداد امتیازات: ۳

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *