نگاهی به تاریخچه روزنامه اطلاعات/ نزدیک به یک قرن روی گیشه

نگاهی به تاریخچه روزنامه اطلاعات/ نزدیک به یک قرن روی گیشه

تعرفه: روزنامه اطلاعات پرسابقه‌ترین روزنامه‌ ایران است و بیش از ۹۳ سال است که فعالیت می کند. این روزنامه زمانی دو چاپ صبح و عصر داشت اما از سال ۸۹ تنها یک چاپ صبح دارد.

روزنامه اطلاعات، روزنامه سراسری است که چهار،نه،یازده،سیزده،پانزده، و ماقبل آخر تکرنگ بوده و بقیه صفحات رنگی است. تا بیش از این، روزنامه‌ اطلاعات در ۳۲ صفحه چاپ می شد و صفحات آن، اخبار ایران و جهان، دانشگاه، مصاحبه سخنرانی، علمی آموزشی، معرفی کتاب، خانواده و اجتماع، معارف، بازنشستگان با معلولین، زنان، روابط بین‌الملل، حوادث، اقتصاد روز، ویژه‌نامه‌، نوسواد، ایران شناسی، گفته‌ها و نوشته‌ها، گفتگو، پژوهشی، ادبیات، گزارش روز، صفحه نور، یادداشت، نظرها و اندیشه‌ها، اخبارشهرستان، شهر، ایران زمین، ورزشی، علمی، حقوقی، جوانه‌های اندیشه، حماسه پایداری، آینه، فرهنگی علمی، اینجا و آنجا، علمی و اجتماعی بود که با بروز مشکل کاغذ اکنون این روزنامه در ۱۶ صفحه منتشر می شود.

نگاهی به تاریخچه روزنامه اطلاعات/ نزدیک به یک قرن روی گیشه

این روزنامه، متعلق به موسسه اطلاعات است و در جدول رده بندی روزنامه‌های کشور که توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی اعلام شده است، در گروه الف و رتبه یک قرار گرفته است.

موسسه اطلاعات نشریات مختلفی را منتشر می‌کند که برخی از آنها عبارتند از: اطلاعات بین‌الملل، ماهنامه اطلاعات سیاسی اقتصادی، اطلاعات هفتگی، جوانان امروز، دنیای ورزش، اطلاعات علمی، اطلاعات حکمت و معرفت، مجله تهران.

نگاهی به تاریخچه روزنامه اطلاعات/ نزدیک به یک قرن روی گیشه

روزنامه اطلاعات بین‌المللی تنها روزنامه فارسی است که به طور همزمان در اروپا، آمریکا و کانادا چاپ و توزیع می‌شود. با توجه به قدمت روزنامه اطلاعات و گستره این روزنامه، بیشتر شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی دارای سابقه، روزنامه رسمی شرکتی خود را روزنامه اطلاعات در نظر گرفته اند.

شبکه پذیرش آگهی، با توجه به همکاری مستمر خود با روزنامه اطلاعات و دیگر روزنامه‌ها، امکان درج آگهی شما را در این روزنامه، چه صفحات رنگی و چه صفحات سیاه و سفید، دارد.

برای درج آگهی در صفحات سیاه و سفید، باید یک روز قبل و در صفحات رنگی، دو روز قبل‌ آگهی سفارش داده شود. می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ اطلاعات، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *