انواع آگهی‌ های تعریف‌ شده در صنعت تبلیغات کشور

نکاتی چند در مورد تبلیغات در مطبوعات

 تعرفه:مطبوعات به عنوان رسانه های مکتوب، همیشه برای تبلیغات مورد توجه کسب و کارها و فعالان اقتصادی بوده اند.

از روزنامه های سراسری که در تمام کشور توزیع میشوند گرفته  تا روزنامه های محلی که در یک شهر یا استان خاص توزیع میشوند.

از مجله ها و کتابجه های تبلیغاتی که به صورت منظم در مناطق مختلف شهری به صورت مستقل توزیع میشوند تا ویژه نامه های ضمیمه روزنامه ها تا هفته نامه ها و ماهنامه های تخصصی.

اگر بخواهیم اصطلاح دقیق و علمی در مورد این حوزه را به کار ببریم باید از اصطلاح Press Advertising یا تبلیغات مطبوعاتی استفاده کنیم. تبلیغات مطبوعاتی زیرمجموعه ای از تبلیغات مکتوب محسوب می‌شود.

انتشار منظم از ویژگی های تبلیغات در رسانه های مکتوب است

تبلیغات مطبوعاتی زیرمجموعه‌ای از تبلیغات مکتوب با یک پیش فرض مشخص است و آن اینکه رسانه ای که از طریق آن تبلیغ می‌کنید، به صورت منظم تولید و توزیع شده و به عبارتی بستر مورد استفاده شما دارای دوره‌ی انتشار منظم است.

طبیعی است که هنگام تصمیم گیری در مورد تبلیغات مطبوعاتی، شما به نشریه های مختلف در دسترس، تیراژ آنها، مخاطبانشان، هزینه های تبلیغات در آنها، ابعاد آگهی تبلیغاتی، بخشی که تبلیغ در آن منتشر می‌شود، استفاده یا عدم استفاده از رنگها و طیف رنگهای مورد استفاده، تعداد دفعات چاپ تبلیغات و همینطور فاصله زمانی بین آنها توجه می‌کنید.

نکته دیگری که باید بدان توجه  کردمیزان اثربخشی بیشتر تبلیغات  است ،که رسانه های مکتوب و روزنامه ها با توجه به ماندگاریشان از این ویژگی برخوردار هستند.

برای استفاده بهینه از هر رسانه، باید مزیت‌های آن را در مقایسه با رسانه‌های دیگر بشناسیم. تنها در این صورت می‌توانیم حداکثر خروجی را با حداقل هزینه ممکن ایجاد نماییم.

چگونه تبلیغات و بازاریابی صحیح و همگام داشته باشید؟

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۵۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *