معرفی کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی - از ایده تا اجرا

معرفی کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی – از ایده تا اجرا

کتاب کمپین تبلیغاتی بازرگانی – از ایده تا اجرا ، از جمله ی آثار جامع علمی ,کاربردی و کار آمدی است که در نتیجه ی سال ها کار و اندیشه و تجربه و آموزش یکی از استادان پیش کسوت و آگاه حوزه بازاریابی و تبلیغات ، استاد بزرگوار جناب آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی به رشته ی تحریر در آمده است. اندوخته ی گرانبهایی که سهل و آسان به دست نیامده اما به سادگی در اختیار شما قرار گرفته است. مرجعی برای تمامی دست اندرکاران حرفه ای که کمپین تبلیغات را می نویسند, طراحی و اجرا می کنند یا سفارش می دهند.

رزومه علمی _ آموزشی آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی

مدرس و محقق مارکتینگ

عضو هیئت علمی دانشگاه

مدرس دوره های MBA و DBA

لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران (۱۳۴۸)

فوق لیسانس MBA از دانشگاه دولتی کالیفرنیا

دکترای بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا

 

فعالیت های آموزشی دکتر محمد بلوریان تهرانی

برگزاری سمینارها و دوره ها و تدریس دروس بازاریابی، تبلیغات، فروش، مدیریت برند، صادرات، تحقیقات بازار، طراحی استراتژی های بازار و سایر زمینه های وابسته و مربوط در دانشگاه آزاد کرج، دانشگاه آزاد (تهران مرکز)، دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان مدیریت صنعتی انجمن مدیریت ایران، انجمن مدیران صنایع، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی، دانشگاه علم وصنعت، دانشکده صداوسیما، دوره MBA دانشگاه علوم و فنون مازندران، دوره MBA مؤسسه مشاوران، دوره MBA پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دوره های DBA

 

تألیفات و ترجمه کتاب – دکتر محمد بلوریان تهرانی

۱ بازاریابی کالاهای مصرفی بادوام دراقتصادایران – تز فوق لیسانس – دانشگاه دولتی کالیفرنیا- آمریکا- ۱۳۵۵(۱۹۷۶)

۲ محاسبه آثارتبلیغات پیشبردی برفروش کالاهای مصرفی بی­دوام دراقتصاد ایران – تز دکتری – ایندیانا – آمریکا.

۳ راهنمای بسته بندی کالاهای صادراتی ( ترجمه) تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی – چاپ اول اسفند ۱۳۷۰ – چاپ دوم شهریور ۱۳۷۳.

۴ بورس اوراق بهادار و آثارآن بر اقتصاد و بازرگانی کشور( تألیف) تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات وپژوهش های بازرگانی – آذر۱۳۷۱

۵ بازاریابی کاربردی – مجموعه مقالات – انتشارات زمینه (بنیادشهید) – شهریور۷۳

۶ اصول اداره سوپرمارکت ها (ترجمه) تهران – انتشارات وزارت تعاون- خرداد۱۳۷۴

۷ بازاریابی و مدیریت بازار (تألیف) تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی – چاپ اول فروردین ۱۳۷۶- چاپ دوم : اردیبهشت ۱۳۷۸- چاپ سوم: شهریور۱۳۸۱

۸ راهنمای مدیریت واحدهای کوچک (ترجمه) تهران– انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی – مرداد ۱۳۷۷

۹ شناخت بازار ترکمنستان و راه های دست یابی به آن – مسئول طرح مطالعاتی – تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات وپژوهش های بازرگانی – مرداد۱۳۸۱

۱۰ تعیین بازارهدف سنگ های تزئینی – مجری طرح مطالعاتی – تهران – انتشارات م.م.پ.ب- شهریور۱۳۸۱

۱۱ بررسی مشکلات موجود در صادرات کشاورزی استان سیستان و بلوچستان – مسئول طرح مطالعاتی – تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی – شهریور ۱۳۸۱

۱۲ طرح بهبود بسته بندی های مواد غذایی ( شش جلد) – مجری طرح مطالعاتی – تهران – انتشارات مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی – آبان ۱۳۸۱

۱۳ طراحی استراتژی، برنامه ریزی ومهارت های فروش ( تألیف) تهران – انتشارات شرکت چاپ ونشر بازرگانی چاپ اول۱۳۸۲- چاپ ششم ۱۳۹۳.

۱۴ تبلیغات به زبان ساده (تألیف) – تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.

۱۵ توزیع به زبان ساده (تألیف)- تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.

۱۶ طراحی و توسعه محصول به زبان ساده (تألیف)- تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.

۱۷ قیمت گذاری به زبان ساده (تألیف)- تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.

۱۸ بازاریابی خدمات به زبان ساده (تألیف)- تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۱.

۱۹ کمپین تبلیعاتی بازرگانی (تألیف)- تهران – انتشارات چاپ و نشر بازرگانی- چاپ اول ۱۳۹۲.

۲۰ مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری – انتشارات سیته – چاپ اول ۱۳۹۴.

۲۱ مدیریت امور نمایشگاهی (تألیف)- تهران – انتشارات ایده – چاپ اول ۱۳۹۲.

 

برگزاری همایش ها کارگاه ها و سمینارهای آموزشی

دکتر محمد بلوریان تهرانی صدها عنوان برگزاری همایش ها کارگاه ها و سمینارهای آموزشی در کارنامه فعالیت های آموزشی خود دارند که بیان نام آن ها در این نوشتار نمی گنجد.

 

گردآوری‌شده توسط شبکه پذیرش آگهی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *