رپرتاژ(رپورتاژ) خبری چیست؟
رپرتاژ خبری یکی از انواع آگهیها است ،که با وجود اینکه رنگ و لعاب آگهی های تبلیغاتی را نداشته در جذب مخاطب و افزایش مشتری بسیار موثر است.
دراین نوع آگهی ها بیشتر فضای آگهی (کادر آگهی) به مطلب و محتوای معرفی کالا یا خدمات و یا برند اختصاص داده میشود.
از این رو استفاده از متن مناسب و باکیفیت در سئو مطلب و اثرگذاری آن بر مخاطب موثر خواهد بود.
در حال حاضر رپورتاژ های خبری(گزارش آگهی) در رسانه های چاپی و غیر چاپی منتشر میشوند.
انتشار رپرتاژ آگهی در رسانههای مختلف ،با هزینه های مختلفی انجام میشود.
بسته به کمیت مخاطبین هر رسانه و میزان تاثیرگذاری آن، هزینه های متفاوتی برای انتشار محتوا دریافت میشود.
معمولا این هزینه ها توسط خود رسانه ها در قالب تعرفه آن رسانه تعیین میگردد.
تعرفه کلیه نشریات و روزنامه ای در سایت تعرفه قابل رویت است.
طراحی مناسب و استفاده از ایده های خلاقانه در تیتر مطلب نیز در جذب مخاطب تاثیر زیادی دارد.
رپرتاژ های خبری بسیار مورد توجه کارشناسان تبلیغات در سازمان ها و بنگاههای اقتصادی است.
در واقع میتوان در قالب مصاحبه خبری نیز آگهی رپرتاژ را تنظیم کرد.
در این روش باتکنیک های بازاریابی و مارکتینگ مصاحبه خبری تبلیغاتی تنظیم میشود و درقالب رپرتاژ آگهی دررسانه ها منتشر میشود.
جهت اطلاع از شرایط انتشار گزارش خبری( رپورتاژ آگهی) و همچنین تعرفه آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
با مشاوره باکارشناسان شبکه پذیرش آگهی،رپرتاژ خبری خود را با کمترین قیمت و در بهترین رسانه منتشر کنید.
درذیل نمونه رپرتاژ که توسط کارشناسان شبکه پذیرش آگهی تهیه و تنطیم و در رسانه ها منتشر شده است ببینید:
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!