فلاح: مامور ریالی صدا و سیما در لندن هستم

روزنامه کیهان خبر داد مهاجرت اسماعیل فلاح به لندن اشتباه است. این روزنامه نوشته است: اسماعیل فلاح از طرف سازمان صدا و سیما (بخش معاونت فضای مجازی) در ماموریت کاری به سر برده و به روال سال‌های گذشته حقوق و دستمزد خود را از این سازمان دریافت می‌کند. تکذیب مهاجرت خبرنگار صدا و سیما به لندن
کیهان در ادامه نوشت: آخرین گزارش وی نیز با موضوع ارتحال امام(ره) از تلویزیون پخش شد. برخی از خبرنگاران باتجربه صدا و سیما که این شایعه را مطرح کرده بودند به سرعت این خبر را تکذیب کرده و حتی در تماس با اسماعیل فلاح به دلیل این خبر کذب حلالیت طلبیدند.

مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» که خبر مهاجرت فلاح به لندن را منتشر کرده بود در این باره نوشت: «در مطلبی به گلایه از همکاری دو تن از خبرنگاران ایرانی با شبکه‌های معاند توئیت کردم و نوشتم که آقای فلاح هم به لندن مهاجرت کرده، اما ایشان این مطلب را تکذیب کردند و گفتند مامور ریالی صدا و سیما در لندن هستند و گزارش‌های ایشان هم در حال انتشار است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم.»

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *