روزنامه جوان

نگاهی به تاریخچه روزنامه جوان/ روزنامه‌ای کاملا اصولگرا

سایت تعرفه: روزنامه‌ جوان روزنامه‌ای ‌سیاسی،‌‌ اجتماعی‌‌ و‌‌ فرهنگی چاپ صبح است که از سال ۱۳۷۷ در سراسر کشور منتشر می‌شود.

 

روزنامه جوان رسانه‌ای اصولگرا در ایران است. این روزنامه زیر مجموعه شرکت «پیام آوران نشر روز» محسوب می‌شود. سیدیاسر جبرائیلی، سیدنظام موسوی، مقدم فر و عبدالله گنجی هیئت مدیره جوان هستند و سیاست‌های این روزنامه را تدوین می‌کنند.

برخی منابع، این روزنامه را وابسته به سپاه پاسداران دانسته‌اند که البته مدیر مسئول آن این ادعا را رد می‌کند. اما به هر حال مواضع این روزنامه به سپاه پاسداران انقلاب بسیار نزدیک است و در همان راستا حرکت می‌کند.

عبدالله گنجی مدیر مسئولی این روزنامه را بر عهده دارد. پیش از این دکتر ودود حیدری مدیر مسئول این روزنامه بوده است. سردبیر روزنامه نیز غلامرضا صادقیان است.

جوان ۴ منبع درآمدی دارد. یک منبع آن فروش روی دکه است که در حال حاضر ۶۶ درصد فروش ما از این طریق است. بخش دیگر آگهی هاست که حاضر بیشتر از بخش خصوصی است. منبع سوم درآمد قراردادی است که فروردین ماه هر سال با معاونت نیروی مقاومت بسیج می بندد و طبق آن که بخشی از تیراژ را به بسیج می فروشد. روزانه چندهزار نسخه از روزنامه جوان به بسیج می رود و اینک می‌گویند جوان روزنامه بسیج و سپاه است از اینجاست. اما منبع چهارم و بسیار مهم درآمد جوان چاپخانه است. این چاپخانه متعلق به شرکت «پیام آوران نشر روز» است که نشریه جوان زیرمجموعه آن است.

روزنامه جوان 2

گنجی در مورد اصول این روزنامه می‌گوید: ما ۸ اصل داریم که مبتنی بر آن عمل می کنیم. اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، قانون اساسی، ولایت فقیه، نوع مواجهه با غرب، دعوت و صدور انقلاب اسلامی و اعتقاد به مدل های بومی برای اداره کشور. با این  ۸ شاخص، جریانات و گروه های سیاسی را تایید یا رد می کنیم.بعضی در همین کشور هستند که به جمهوری اسلامی اعتقاد ندارند و کتاب و مقاله هم  در این باره نوشته اند و اصولا اعتقادی به اسلام سیاسی ندارند. بنابراین ما با آنها زاویه داریم. از این ۸ اصل، ۵ اصل نخست توسط رهبرمعظم انقلاب تعیین شده است و ایشان مستقیم به آن اشاره فرموده اند.

این روزنامه در ۱۶ صفحه تمام رنگی به چاپ می‌رسد و  ۳۳ هزار نسخه در روز تیراژ دارد. روزنامه جوان به شکل سراسری در کل کشور توزیع می شود. دفتر روزنامه در تهران، خیابان شهید مطهری تقاطع میرزای شیرازی، پلاک ۳۸۴ واقع شده است.

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه روزنامه‌های سراسری با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ جوان، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *