مقالات

مدیران پایگاه‌های خبری، اتحاد و وحدت رویه را در پیش گیرند

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های کافه رسانه با حضور مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پست و جمعی از مدیران پایگاه‌های خبری دوشنبه، اول آذرماه ۱۴۰۰ در محل موزه ارتباطات تهران برگزار شد.     بهره‌گیری از دانش روز دنیای رسانه و تولید محتوای با کیفیت‌  به گزارش تعرفه، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیر […]

آگهی ترحیم یا اعلامیه ترحیم چیست؟

آگهی ترحیم یا اعلامیه ترحیم چیست؟ شامل چه بخش هایی است؟ در تهیه آن می بایست به چه نکاتی توجه شود.   آگهی ترحیم یا اعلامیه ترحیم چیست؟ به گزارش تعرفه،آگهی ترحیم یا اعلامیه فوت دعوتنامه‌ای است از جانب صاحبان عزا و اقوام نزدیک متوفی برای دعوت از دوستان و آشنایان وی به‌منظور شرکت در […]

۹ نکته مهم در نگارش متن آگهی

در این مطلب با ۹ نکته مهم در نگارش متن آگهی، آشنا شوید.   به گزارش تعرفه، در این مطلب با ۹ نکته مهم در نگارش متن آگهی، آشنا شوید. ۱- نباید حاشیه بروید بهتر است همان اول متن آگهی تبلیغاتی به موضوع اصلی اشاره کنید. ۲- بهتر است در متن آگهی تبلیغاتی کلی گویی […]

مناقصه چیست؟/ چگونه یک مناقصه‌ خوب داشته باشیم؟

مناقصه یک فرایند رقابتی است که در طی آن، مناقصه‌گزار (شخصی که مناقصه را برگزار می‌کند) در محلی مشخص افراد مناقصه‌گر را (افرادی که در مناقصه شرکت کرده‌اند) فرامی‌خواند و پیشنهادات یا محصولات ارائه شده را بررسی کرده و پیشنهادی با مناسب‌ترین قیمت را انتخاب می‌کند.   برگزاری مناقصه چه مزایایی دارد؟ به گزارش تعرفه، […]

مدارک و شرایط ثبت نمایندگی

بسیاری از شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری با هدف ارتقا و توسعه فعالیت های تولیدی، خدماتی و یا مشارکتی خود و یا در راستای تعامل بیشتر با مشتریان خود به منظور فروش بیشتر اقدام به دادن نمایندگی و تخصیص برخی از فعالیت های خود به این نمایندگی ها می کنند.   نمایندگی شخصیتی […]

در دنیای امروز همه ما تحت تاثیر تبلیغات هستیم، خرید مواد غذایی یا لوازم آموزشی کودکان، پیدا کردن تعطیلات برای تماشای یک فیلم، انتخاب رستوران برای شام، تقریبا هر عمل توسط تبلیغات هدایت و تصمیم گرفته می شود.   همه ما تحت تاثیر تبلیغات هستیم به گزارش تعرفه، در دنیای امروز همه ما تحت تاثیر […]

چگونه یک تبلیغ خوب طراحی کنیم؟

چگونه یک تبلیغ خوب طراحی کنیم؟ قبل از شروع طراحی تبلیغ باید با چه مفاهیمی آشنا باشیم؟ یک تبلیغ خوب چه پارامترهایی دارد و چه استانداردهایی را رعایت می کند؟   ۱- هرم آگهی چیست؟ به گزارش تعرفه، کپی رایتینگ موضوعی بسیار مهم در تبلیغات، و مفهومی است که پیشتر درباره آن صحبت کردیم. کپی […]

فرق آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی چیست؟

در این مطلب به تفاوت های آگهی تبلیغاتی با بنر تبلیغاتی می پردازیم.   آگهی صوتی به گزارش تعرفه، در آگهی تبلیغاتی بطور معمول ۳ قسمت مجزا ولی مرتبط با یکدیگر وجود دارند. عنوان آگهی بخش اجباری، اما عکس و توضیحات معمولا بخش های اختیاری آن را تشکیل می دهند. در حالیکه در بنر تبلیغاتی […]

آگهی تاسیس شرکت

آگهی تاسیس شرکت یکی از مدارک ثبت شرکت است که در انتهای فرایند ثبت شرکت به صدور میرسد تا روزنامه رسمی کشور با استناد به آن اقدام به انتشار آگهی ثبت تاسیس نماید.    صدور و چاپ آگهی تاسیس شرکت  به گزارش تعرفه، به موجب قانونی که در سال ۱۲۸۹ شمسی به تصویب رسید دولت […]

آگهی چیست؟/ انواع آگهی را بشناسید

آگهی یکی از روش های معرفی کسب و کار و خدمات افراد به مشتریان بالقوه است که انواع مختلفی دارد. اگر می خواهید به طور دقیق تر می خواهید بدانید آگهی چیست و با انواع آگهی آشنا شوید این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید. آگهی چیست؟  به گزارش تعرفه، آگهی به شکلی از آگهی […]

شبکه پذیرش آگهی