مقالات

روزنامه اطلاعات ؛ ۹۳ سال انتشار بی وقفه

مراسم نودوسومین سالروز تولد روزنامه اطلاعات در تحریریه اطلاعات با حضور مدیرمسئول، سردبیر، اعضای تحریریه و جمعی از مدیران مؤسسه اطلاعات برگزار شد

هوش مصنوعی ؛ رسانه ها و روابط عمومی ها

قطعاً هوش مصنوعی و تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد.

۱۰ تحول در آینده‌ صنعت رسانه – بخش دوم

در این نوشتار با عنوان« ۱۰ تحول در آینده‌ صنعت رسانه »، با برخی تحولات ایجاد شده در صنعت رسانه که صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی برای موفقیت در کار خود باید به آن ها توجه کنند، آشنا می شویم.

انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

فصلنامه دانستنی اقتصاد در هر شماره به یک موضوع در رابطه با دانستنی اقتصاد می پردازد. این شماره فصلنامه به مسئولیت اجتماعی شرکتی اختصاص دارد

معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی ، یکی از کتاب های ارزنده در حوزه تبلیغات و بازاریابی است که تاکنون نگارش یافته است. مؤلف این کتاب با ارزش، دیوید مکنزی اگیلوی ( David Mackenzie Ogilvy ) بریتانیایی می باشد.

مدل SBI در ارائه بازخورد به کارکنان چیست؟

مدل SBI شامل سه گام موقعیت (Situation)، رفتار (Behavior) و تاثیر (Impact) است که مدیران و سرپرستان شرکت ها و سازمان ها در ارائه بازخورد به کارکنان خود در پیش می گیرند.

حقوق کاربردی مطبوعات

 دکتر محسن اسماعیلی – مطبوعات در فرهنگ عمومی ناشناخته نیست و هر کس برداشتی از این واژه پر بسامد در ذهن دارد. این واژه از دیدگاه متخصصان ارتباطات و روزنامه نگاری هم دارای تعریف هایی است. اما آیا این برداشتهای عرفی و یا تعریف های تخصصی تا چه اندازه اعتبار داشته و مثلاً در دادگاه […]

تولید فرهنگ در سال رونق تولید

دانستنی آنلاین: جمشیدی – تولید فرهنگ در سال رونق تولید به این معنی است که تولید تنها به صنعت و تولیدات اقتصادی منتهی نمی شود و در مباحث فرهنگی و هنری که بیشتر نگاه خدماتی دارد، باید نمود پیدا کند. رونق تولید شعار سال به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، مقام معظم رهبری امسال را […]

آیین نکوداشت پروفسور علی‌اکبر فرهنگی

اکبر نصر الهی استاد مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در مراسم نکوداشت پروفسور علی‌اکبر فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پروفسور علی‌اکبر فرهنگی را فراموش نکرده و نمی‌کند.

چاپ آگهی در روزنامه ها

چاپ آگهی در روزنامه ها از جمله راه های اطلاع رسانی در خصوص موضوعات مختلف از طریق روزنامه های کثیرانتشار می باشد .

شبکه پذیرش آگهی