تولید محتوای دیجیتال

برگزاری اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

تعرفه: اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی استان کرمان با همکاری انجمن سواد رسانه‌ای ایران و به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان، برگزار می‌شود.

تولید محتوای دیجیتال

معاونت رویدادهای انجمن سواد رسانه‌ای ایران با اعلام این خبر گفت: پویانمایی، اپلیکیشن‌های موبایلی و بازی‌سازی سه بخش اصلی این رویداد است.

مرتضی کارآموزیان افزود: آثار راه یافته در بخش پویانمایی این رویداد در قسمت‌های انیمیشن کوتاه، استاپ موشن، کمیک موشن، کات اوت و موشن گرافیک بررسی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت رویدادهای انجمن سواد به عنوان همکار داوری آثار اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی را بر عهده دارد و از این طریق با سازمان بسیج کشور به عنوان برگزارکننده اصلی آن، همکاری می‌کند.

شرکت کنندگان در این رویداد فقط تا پایان امشب فرصت دارند تا با شماره ۰۹۱۳۹۸۷۱۶۰۰ تماس گرفته و محتوای موردنظر خود را برای داوری ارائه دهند.
این رویداد قرار است طی ۴۸ ساعت از دوم تا چهارم بهمن ماه و در محل تالار سرو کرمان برگزار شود.

“روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران”

 

می‌توانید در سایت شبکه پذیرش آگهی، در قسمت تعرفه مجلات و نشریات تخصصی با اطلاع از تعرفه‌ آگهی‌های صفحات مختلف روزنامه‌ نسل فردا، سفارش آگهی خود را جهت انتشار در این روزنامه  ثبت کنید. کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و درباره چگونگی ارائه اطلاعات و مدارک، راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *