چند نکته در مورد اهداف تبلیغاتی
*همیشه اهداف تبلیغاتی خود را به خود گوشزد کنید.
*بسنجید که چگونه می توان با شرایط و وضعیت کنونی به این اهداف خود برسید.
ممکن است در ارزیابی خود به این نتیجه برسید که برخی از جنبه های وضعیت موجود به عنوان مانعی در راه رسیدن شما به اهدافتان هستند. سعی کنید آنها را برطرف کنید و یا با پذیرش آنها راهکارهای جدیدی ابداع کنید.
*هرگز به وضعیت موجود تبلیغاتی خود به عنوان تنها و بهترین گزینه ی خود فکر نکنید. گزینه های دیگری را نیز به عنوان نقاط مقابل تعیین و بررسی کنید. با دقت بسیار و زیرکی نقاط قوت و ضعف روش های تبلیغاتی خود را مورد بررسی قرار دهید.
* اگر چندین انتخاب دیگر نیز میسر است. این وضعیت را تنها به دلیل آن که برگزیدن بهترین انتخاب دشوار است، مبنا قرار ندهید . سعی کنید انتخاب درستی داشته باشید.
منبع: سایت استاد خویه
گردآوریشده توسط شبکه پذیرش آگهی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!