بازدید دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 از شبکه پذیرش آگهی

بازدید دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ از شبکه پذیرش آگهی

دانشجویان رشته تبلیغات دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ از کانون تبلیغاتی شبکه پذیرش آگهی بازدید نمودند.

در این بازدید که با همراهی استاد کاربین دکتر اکبر عینی صورت گرفت، دانشجویان در محل این کانون حضور بهم رسانده و دکتر عینی به تشریح کانون های آگهی و تبلیغات پرداختند و چگونگی فعالیت تبلیغاتی در کشور را مورد ارزیابی قرار دادند. عینی با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های تبلیغات در اطلاع رسانی و معرفی فعالیت های اقتصادی و تولیدی و خدماتی به جامعه خاطر نشان کرد: علم و تجربه دو عامل اصلی موفقیت در فعالیت های اقتصادی به ویژه کانون ها و شرکت های تبلیغات می باشد.

سید رضا جمشیدی مدیر عامل شبکه پذیرش آگهی این کانون را به بازدید کنندگان معرفی نمود و دانشجویان را در جریان مراحل مراحل کار کانون های تبلیغات و آگهی قرار داد. در این بازدید دانشجویان رشته تبلیغات از بخش های مختلف این کانون بازدید نموده وکارشناسان بخش ها به سوالات پاسخ دادند.

در پایان طی جلسه ای با حضور دکتر عینی و جمشیدی دانشجویان سوالات خود را مطرح نموده و موضوعات مطرح شده مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.

گزارش تصویری  و ویدئویی بازدید دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۶ از شبکه پذیرش آگهی:

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *