افزایش کیفیت و رضایت مشتریان از اهداف سایپا است
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا هدف گذاری برای افزایش کیفیت محصولات و جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان را جزو مهم ترین برنامه های مجموعه اعلام کرد و گفت: موضوع کیفیت به عنوان یکی از سرفصل های راهبردی در سطح گروه، شناخته می شود و افزایش کیفیت و رضایت مشتریان از اهداف سایپا است .
به گزارش سایپا نیوز ؛ داریوش گل محمدی ضمن یادآوری اقدام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در عذرخواهی از مشتریان و برنامه این مجموعه برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی اظهار کرد: مدیریت ارشد گروه همواره رضایت مشتری را به عنوان اولین هدف سایپا مدنظر قرار داده و در راستای همین موضوع، مرکز ارتباط با مشتریان تشکیل شد.
وی افزود: ۷۵ درصد فرایند کیفیت در زمان طراحی، ۲۰ درصد در هنگام تولید محصول و پنج درصد نیز در حوزه خدمات پس از فروش صورت می گیرد و بر این اساس، تمامی صحه گذاری های کیفی از زمان طراحی تا فروش بعد از تأیید معاونت کیفیت اجرایی و نهایی خواهد شد.
معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا در خصوص ارتقاء سطح کیفی محصولات این مجموعه تصریح کرد: برنامه های مختلفی باهدف تضمین کیفیت در زنجیره ارزش طراحی شده و قصد داریم به صورت گام به گام، مراحل قبولی محصولات در استانداردهای کیفی را دنبال کنیم.
گل محمدی با اشاره به نقش شرکت های تأمین کننده قطعات در افزایش جایگاه کیفی محصولات تولیدی گروه، خاطرنشان کرد: شرکت سازه گستر و مگاموتور به عنوان بازوهای اصلی سایپا در تأمین قطعات، با ارتباط مؤثر با زنجیره تأمین می توانند نقش مهمی در ارتقاء کیفیت قطعات ایفا کنند و این موضوع در بالابردن کیفت نهایی خودرو بسیار تاثیرگذار است.
وی در ادامه ارتقای سطح کیفی تولید با استفاده از روش های مبتنی بر تولید ناب و سیستم های تولید در شرکت های خودروساز بین المللی را از دیگر برنامه های مجموعه دانست و تأکید کرد: با الگو برداری از نظام تولید موفق و بومی سازی آن می توانیم سطح کیفی استاندارد های تولیدی گروه را افزایش دهیم.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – ویژه نامه غرب استان تهران
گردآوریشده توسط پایگاه دانستنی آنلاین
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!