افتخاری بی نظیر در تاریخ تبلیغات ایران
افتخاری بی نظیر در تاریخ تبلیغات ایران در شرف وقوع است. این افتخار با ورود آگهی تلویزیونی مربوط به تبلیغات مایع دستشویی اوه به بخش نهایی نهایی فستیوال تبلیغات نیویورک به دست آمده است.
به گزارش خبرگزاری ها، آگهی تلویزیونی مایع دستشویی اوه، برای نخستین بار در تاریخ تبلیغات ایران وارد بخش نهایی فستیوال تبلیغات نیویورک و نامزد دریافت معتبرترین جایزه جهانی تبلیغات شد.
این آگهی که با عنوان «دستها» در بخش «بهترین تبلیغات محصول و خدمت» برای اولینبار به لیست انتخابی جشنوارهی ۲۰۱۹ «تبلیغات نیویورک» راه پیدا کرد و تا هفتهی دوم اردیبهشت برای کسب جایزهی بزرگ یا جوایز اول تا سوم در کنار کارهایی از بزرگترین برندهای بینالمللی به رقابت میپردازد.
سال گذشته نیز کورپوریت ویدئوی پاکشو در جشنوارهی «فیلمهای شرکتی نیویورک» در دو بخش جایزه دریافت کرد، اما این اولینبار است که یک تیزر از ایران به لیست انتخابی جشنوارهی تبلیغات نیویورک راه پیدا میکند و نامزد دریافت جایزه می شود.
سال ۲۰۱۸ آگهیهای کوکاکولا، آدیداس، تاید، گوگل و … توسط آژانسهایی همانند اُگیلوی، لِئوبرنت، دیدیبی، مککِین و بیبیدیاُ، جوایز جشنوارهی تبلیغات را به دست آوردند.
تیزر تلویزیونی «دست ها» در آژانس تبلیغاتی پرگار که حدود یک سال است فعالیت خود را در صنعت تبلیغات ایران آغاز کرده، طراحی و ساخته شده است.
فیلم ویدئویی تبلیغات مایع دستشویی اوه را در ذیل این نوشتار مشاهده می کنید که باعث افتخاری بی نظیر در تاریخ تبلیغات ایران شده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!