آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای
تعرفه:جهت سفارش آگهی مناقصه در کلیه روزنامه ها باشماره های زیر با کارشناسان سایت تعرفه در تماس باشید:
« آگهی مناقصه عمومی و یک مرحله ای انجام خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران»
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، در نظر دارد انجام ایاب و ذهاب دانشجویان خود را از طریق برگزاری مناقصه عمومی و یک مرحله ای در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به شرکت های دارای اقامتگاه قانونی اصلی در استان تهران (داشتن صرفا دفتر نمایندگی یا شعبه در شهرستان تهران مورد تایید نمی باشد) و دارای مجوز صلاحیت معتبر در موضوع ایاب و ذهاب از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در صرفا استان تهران واگذار نماید.
موضوع این مناقصه، عبارتست از:
انجام خدمات ایاب و ذهاب دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران.
مدت زمان انجام عملیات فوق، به میزان ۱۰ ماه می باشد.
متقاضیان میتوانند جهت دریافت فرم های شرکت در مناقصه و اطلاع از شرح کار، از روز دو شنبه مورخ ۲۲مرداد۱۴۰۳، حداکثر تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۹مرداد۱۴۰۳از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسww.setadiran.ir . اقدام نمایند. شرکت کنندگان در مناقصه، می بایست مبلغ ۵.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را بابت تضمین شرکت در این مناقصه، به شماره حساب ۴۰۰۱۰۷۴۸۰۶۳۷۲۶۹۰ و شماره شبا IR890100004001074806372690 به نام تمرکز وجوه سپرده نزد خزانه داری کل کشور به نام بانک مرکزی ایران از طریق سامانه ستاد واریز نمایند، یا نسبت به تهیه و تسلیم ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی به میزان مـبلغ فوق الذکر از طریق سامانه ستاد، اقـدام نمایند.
آخرین مـهلت تـحویل و بارگزاری الکترونیکی پاکات و پیشنـهاد ها در سامانه ستاد ایران تا سـاعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹شهریور، به نشانی سامانه ستاد ایران و برای تحویل فیزیکی پاکت الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار) حداکثر تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹شهریور، به آدرس: تهران، خیابان میرداماد، ساختمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، طبقه اول، اداره حقوقی، قرارداد ها و پاسخ گویی به شگایات دانشگاه میباشد. مبلغ برآوردی این مناقصه، به میزان ۱۰۵.۰۰۰.۰۰۰ریال می باشد.
جلسه بازگشایی پاکت د (شامل اطلاعات بارگزاری شده مناقصه گران برای ارزیابی کیفی مناقصه گران) در روز دوشنبه مورخ ۱۹شهریورراس ساعت ۱۲ ظهر و جلسه بازگشایی پاکات الف و ب و ج کلیه مناقصه گران واجد حداقل امتیاز کیفی لازم (۶۰ امتیاز) در روز دوشنبه مورخ ۱۹شهریور رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر با حضور اعضاء کمیسیون معاملات و مناقصات دانشگاه، از طریق سامانه ستاد، تشکیل خواهد شد.
مناقصه گران محترم حق شرکت در جلسه بازگشایی پاکات را دارند.
لازم به ذکر است دانشگاه با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول کلیه پیشنهاد های مالی واصله، مختار خواهد بود.
این مناقصه با پیشنهاد حداقل ۳ مناقصه گر رسمیت می یابد.
پرداخت کلیه هزینه های انتشار دو نوبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار استان تهران، به عهده برنده مناقصه می باشد.
لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مالی مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها به استثناء پاکت الف که به صورت حضوری و الکترونیکی تحویل می گردد، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می پذیرد. مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، می بایست نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
پرداخت هزینه و کارمزد این مناقصه در سامانه ستاد، به عهده برنده مناقصه می باشد. به این مناقصه پیش پرداخت تعلق نمی گیرد.
اداره حقوقی، قراردادها و پاسخ گویی به شکایات
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?در گفتگو ها شرکت کنید!