آشنایی با کسب و کارهای پولساز

پذیرش آگهی: زندگی در شهرهای بزرگ اغلب گران است. بنابراین باید به دنبال مشاغلی بود که ضمن تامین هزینه های زندگی توسط آنها، بتوان به پس انداز هم فکر کرد.

در این گزارش نگاهی داریم به مشاغل مهم و پر درآمد در کشور کانادا، خصوصا در شهرهای  انتریو و تورنتو. شما برای جذب در این مشاغل نیاز به تحصیلات و تجربه کافی دارید ولی برخی از آن‌ها نیز شرایط ساده‌ای دارند و کافی است فقط دیپلم دبیرستان با کمی تجربه کاری داشته باشید. بنابراین وقت آن رسیده است که رزومه خود را اصلاح کرده و برای استخدام در این مشاغل قدم بردارید.

۱- مدیر گلخانه حقوق: ۸۰ تا ۸۲ هزار دلار در سال

برای فعالیت در این شغل فقط تحصیلات دانشگاهی و یک سال سابقه کار نیاز است.  وظایف اصلی نیز شامل سفارش سهام، نظارت بر کارکنان و حفظ محیط لازم برای پرورش گلها خواهد بود. مردم این کشور برای خرید گل به خوبی هزینه می کنند. بنابراین درآمدهای خوبی نیز ایجاد خواهد شد.

۲- مشاور ارتباطات: حقوق: ۴۴ دلار در ساعت

در انتریو چنانچه به حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات علاقه مند باشید، میتوانید به تیم شهردار بپیوندید و بر رسانه‌های اجتماعی، ارتباطات و برنامه‌های تبلیغاتی نظارت کنید. داوطلبان باید در کارهای تیمی قدرتمند و دارای روابط عمومی بالا باشند. تحصیلات متوسطه و کمی تجربه مرتبط کافی است.

۳- کارگزار قایق بادبانی حقوق: ۱۴۳۹۰۲ دلار در سال

اگر علاقه به قایق سواری دارید، در کانادا جزو افراد پر درآمد خواهید بود.  شرکت های فعال در حوزه فروش قایق بادبانی خیلی راحت افراد خوش ذوق در این زمینه را استخدام می کنند. فقط کافی است کمی تجربه مدیریت ارتباط با مشتری و فروش داشته باشید. داشتن مدرک دانشگاهی برای این کار الزامی است.

۴- مامور پلیس – حقوق: ۱۰۰۶۰۹ دلار در سال

برخلاف کشور ما ماموران پلیس در کشورهای اروپایی و آمریکایی درآمدهای بالایی دارند.  اگر به تجربه های مهیج  پلیسی علاقمند هستند می‌توانید برای این کار به نیروی پلیس بپیوندید و پول خوبی نیز بدست آورید. لیستی از الزامات نیز وجود دارد از جمله تحصیلات دبیرستانی، آشنایی با کمک‌های اولیه استاندارد و «CPR» و داشتن گواهینامه تکمیل شده «OACP». بنابراین به دست آوردن این جایگاه شغلی چندان راحت نیست.

۵-  مدیر عملیات – حقوق: ۴۷.۵۰ دلار در ساعت

مدیر عملیات در کانادا یکی از جایگاه های رایج و پر درخواست است. اگر شما به کار تیمی علاقمند هستند و در شرایط سخت می‌توانید همچنان فعال باشید برای این کار اقدام کنید. این شغل شامل تصویب سیاست‌ها، برنامه ریزی منابع انسانی و موارد دیگر است. داشتن مدرک کارشناسی و یک سال یا بیشتر تجربه در زمینه مربوطه الزامی است.

۶-  مشاور منابع انسانی – حقوق: ۴۹ دلار در ساعت

افرادی که مهارت تربیت نیروی انسانی دارند در کانادا موفق خواهند بود. از استخدام و آموزش کارکنان گرفته تا برنامه ریزی سیاست‌های منابع انسانی جزو مهارت های مورد نیاز این مشاغل است.  البته افرادی شانس ادامه کار راپیدا می کنند که می‌توانند حجم زیادی از کار را تحمل کند. تحصیلات دانشگاهی و همچنین یک سال یا بیشتر تجربه مرتبط با آن هم الزامی است.

۷- مسئول توسعه و رسیدگی‌های خیابانی – حقوق: ۱۱۲،۳۲۰ دلار در سال

این جایگاه شغلی در واقع برای جذب مسئول برنامه‌های ارتباط با خیابان و پشتیبانی از پناهگاه‌ها و مراکز استراحت در شهر است. متقاضی باید تحصیلات متوسطه در زمینه مرتبط با خدمات اجتماعی یا تجربه‌ای معادل آن را داشته باشد. همچنین داشتن تجربه راهنمایی افراد و تسهیل مشارکت‌های اجتماعی الزامی است.

منبع: گسترش نیوز

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *