ویژگی اصلی یک کارآفرین واقعی چیست ؟

ویژگی اصلی یک کارآفرین واقعی چیست ؟

ویژگی اصلی یک کارآفرین واقعی را با نقل داستان یک کارآفرین به نام Linda Pagan که کلاه های زنانه می سازد و خودش هم آن ها را می فروشد، در این مطلب مرور می کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی اصلی یک کارآفرین واقعی

گاهی اوقات از من در مورد ویژگی اصلی یک کارآفرین واقعی می پرسند. به اعتقاد من، آنچه که واقعا می خواهند بدانند، مشخصه ای است که کارآفرین واقعی را از هر شخص دیگری متمایز می کند. من در این مورد بسیار فکر کردم که اگر قرار است آن را به یک ویژگی محدود کنم، آن ” توانایی متفاوت دیدن چیزها” خواهد بود. یک کارآفرین واقعی می تواند به یک شرایط خاصی نگاه کند و فرصت ها در کسب و کار را شناسایی کند و یا راه حلی را برای یک مشکل پیدا کند که به هر دلیلی هر کس دیگری آنها را پیدا نکرده است.

اخیرا با یک کارآفرین به نام Linda Pagan ملاقات کردم، او کلاه های زنانه می سازد و آنها را می فروشد. فروشگاه او ، واقع در نیویورک سیتی در خیابان تامپسون در ناحیه SoHo منهتن است، که آن را Hat Shop NYC نامیده است. من و همسرم در محله در حال قدم زدن بودیم، وقتی که به فروشگاه رسیدیم تصمیم گرفتیم وارد شویم. همسرم می خواست برای شرکت در یک جلسه کلاه بخرد ، او یک کلاه انتخاب کرد که متوجه جعبه های جالبی شد که کلاه را درون آن جعبه ها به مشتری تحویل می دادند.

کارآفرین متفاوت می بیند

فروشنده توضیح داد که “همه کلاه های ما دارای جعبه های خاصی هستند. یک کارخانه بسته بندی کاغذی در بروکلین وجود دارد که جعبه های ما را می سازد، در حقیقت این جعبه ها تبدیل به یک فروش عالی برای آنها شده است.”

او توضیح داد که تقاضاهای خیلی زیادی برای کلاه های با لبه های بزرگ دریافت کرده اند، عمدتا از طرف زنان که قصد داشتند در کنسرت و یا پارادایز عید پاک نیویورک شرکت کنند. اما ما جعبه های بزرگ و به اندازه کافی عمیق برای نگه داشتن کلاه های بزرگ نداشتیم. Linda Pagan با صاحب کارخانه بسته بندی کاغذ ملاقات کرد و انواع جعبه هایی را که مورد نیاز بود توضیح داد. متأسفانه، صاحب کارخانه گفت که وسیله مورد نیاز برای برش و ساخت جعبه هایی در آن اندازه لازم است سالها پیش از کار افتاده است و هرگز آن را تعمیر نکرده ایم زیرا تقاضای کافی برای جعبه های بزرگ وجود نداشت.

زنده کردن منابع درآمد

اما بدون جعبه های مناسب، لیندا نمی توانست کلاه های بزرگ خود را که مشتریان زیادی داشت به فروش برساند، این به معنی قربانی کردن منبع مهمی از درآمد بود. او از صاحب کارخانه پرسید که چقدر هزینه برای تعمیر این دستگاه لازم است، او پاسخ داد :چند صد دلار. لیندا گفت که من با کمال میل هزینه تعمیر را پرداخت می کنم.

لیندا چند ماه بعد سفارش جعبه های خود را از کارخانه دریافت کرد بدون درخواست برای پرداخت هزینه تعمیر دستگاه. لیندا با مدیر کارخانه صحبت کرد و او گفت که باید زودتر اقدام به تعمیر دستگاه می کردیم زیرا بازار رو به رشدی داشته است و تا کنون تعداد بسیار زیادی از این جعبه ها به فروش رفته است و او از لیندا برای شناسایی فرصتی که او کاملا از آن ناآگاه بود، سپاسگزار بود.

توانایی او برای دیدن این فرصت باعث شد تا من متوجه شوم که لیندا چیزی بیش از یک سازنده کلاه و یا یک مغازه دار بود. او یک کارآفرین واقعی بود.

منبع: فیبز

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *