دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار شد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار شد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل داِیمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته همانند سال های گذشته توسط شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در ۱۲ سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر ۴۵۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۳۰۰۰ مترمربع فضای باز برگزار شد.

اهداف برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

آشنایی و معرفی داشته ها، امکانات و ظرفیت های کشور در حوزه های گوناگون صنعت گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در حوزه گردشگری، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش، ایجاد زمینه های مناسب به منظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در کشور که ناشی از فعل و انفعالات گردشگری است، فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ورود گردشگر به کشور و یافتن راهکارهای لازم به منظور رفع موانع موجود تا حد امکان و در نهایت ارتقا جایگاه صنعت توریسم و ایجاد فرهنگ پذیرش گردشگر در جامعه از اهداف مهم برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بود.

شرکت کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

حضور استان های مختلف کشور و به نمایش گذاشتن فرهنگ و خوراک و پوشش هر استان و همچنین حضور کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه برای تقویت روابط گردشگری با ایران دیدنی و جذاب بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

هر چند یکی از مهم ترین اهداف این نمایشگاه از دید مسوولان دست اندر کار تبلیغ و فروش برای سفرهای داخل کشور و همچنین تاکید بر شناساندن مناطق زیبای گردشگری در ایران و استفاده از پتانسیل های موجود در کشور برای جذب گردشگر داخلی و خارجی بود اما تنها با گشتی کوتاه در نمایشگاه به این موضوع می توان پی برد که بیشتر آژانس های مسافرتی تمایل بیشتری برای ارایه ویزای شنگن و کانادا به بازدید کنندگان داشتند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بزرگترین رویداد تخصصی کشور در حوزه صنعت گردشگری می باشد و هرساله شاهد حضور صدها شرکت ، سازمان و تشکل مرتبط با صنعت گردشگری در آن هستیم.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *