مشاوره کسب وکار با دکتر سعید میرواحدی

مشاوره کسب وکار با دکتر سعید میرواحدی عضو هیأت علمی دانشگاه

کسب و کارها در شروع یا میانه راه به مسائلی برخورد می کنند که نیاز به مشاوره کسب وکار دارند تا وضعیت خود را بهبود بدهند و بتوانند بهره وری بیشتری در کار خود داشته باشند.

برای برداشتن اولین قدم در راه اندازی کسب و کار شما نیاز به این دارید که مسیر راه برایتان کاملا روشن باشد. همچنین باید بدانید که در این مسیر چه هزینه ها و چه فرصت هایی وجود دارد تا در حوزه کسب و کار خود بتوانید در کمترین زمان ممکن پیشرفت کنید. شاید بدون آگاهی دقیق بتوانید مسیر خود را بیابید اما اینکار می تواند هزینه های سرباری برای شما بوجود آورد.

مشاوره کسب وکار با کارشناسان حوزه تبلیغات، بازاریابی و کلا حوزه کسب و کار شما را در پیمودن راه دشوار کسب و کار یاری می کند.

در این نوشتار فیلم ویدئویی مشاوره کسب وکار با دکتر سعید میرواحدی، مدرس، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مشاور حوزه کسب وکار را که در برنامه پایش پلاس تهیه شده است، ببینید.

در این برنامه به پرسش هایی که در رابطه با مشاوره کسب وکار ارائه می شود، توسط دکتر سعید میرواحدی پاسخ داده می شود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *