چند راهکار مدیریت زمان برای مدیران

چند راهکار مدیریت زمان برای مدیران

اهمیت مدیریت زمان برای مدیران به اندازه ای است که آن ها همیشه آرزو می کنند کاش زمان بیشتری در اختیار داشتند. البته این یک نشانه بارز از عدم بهره‌وری کافی آنان  است.

مدیریت زمان به عنوان یک مهارت است که  برای هماهنگی وظایف و فعالیت ها برای به حداکثر رساندن اثربخشی تلاش فرد مورد استفده قرار می گیرد. اساسا، هدف مدیریت زمان ؤاین است که افراد را قادر می سازد تا در زمان کمتری ، کار بیشتری انجام دهند.

مدیریت زمان باعث می شود افراد شادتر، خلاق تر و فعال تر باشند. در کسب و کار مدیریت زمان به معنای فقدان غیبت، نرخ فروش وبهره وری بیشتر، نوآوری و حمایت از کارکنان است که به نوبه خود مزایای بیشتری را شامل می شود.

اهمیت مدیریت زمان برای مدیران

مدیریت زمان برای مدیران از اهمیت بیشتری نسبت به افراد دیگر برخوردار است زیرا می توانند در زمان کوتاه تر فعالیت بیشتر و مفید تری انجام دهند و با این کار از زمان بهره برداری بشتری داشته باشند. لذا در این نوشتار به چند راهکار مدیریت زمان برای مدیران اشاره خواهیم داشت. لطفا با ما همراه باشید.

برخی از مدیران که مشغله زیادی دارند اما اغلب این شانس را ندارند که فضای خصوصی برای خود داشته باشند.

در یک دفتر کار کوچک تقریبا غیر ممکن است که از رفت و آمد مداوم همکاران دور ماند ولی حتی اگر محل کار شلوغ و آشفته ای دارید، باید سعی کنید به جای این که به دنبال یافتن راهی برای کسب زمان بیشتر باشید، فضای بیشتری برای خودتان بیابید.

اگر می توانید بعضی از کارهای تان را در خانه انجام دهید. مثلا؛ اگر می‌توانید در هر هفته، چهار ساعت از زمان کاری خود را ازدفترتان به خانه انتقال دهید.

یا بعضی اوقات می توانید لپ تاپ خود را بردارید و به یک کافه محلی بروید و درآنجا کارتان را ادامه دهید.

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *