از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی تقدیر شد

از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی تقدیر شد

در دورهمی فعالان فناوری استارتاپ های کشور، از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی تقدیر شد.

از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی تقدیر شد

در این مراسم دورهمی فعالان اقتصادی و استارتاپی که روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه به مناسبت راه اندازی بخشی از کارخانه نوآوری آزادی در این محل برگزار شد، از دست اندرکاران، استارتاپ ها و کارگزاران سوله های ۷ و ۸ تقدری به عمل آمد.

در این گردهمایی، مدیران ارشد هم آوا به عنوان نماینده و سرمایه گذار بخش خصوصی پارک فناوری پردیس، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم، در خصوص اهداف و چگونگی شکل گیری کارخانه نوآوری آزادی و اهمیت این پروژه بزرگ در فضای علمی و اقتصادی کشور مطالبی بیان کردند.

در این دورهمی که در فضای نوآورانه و خلاقانه برگزارشد، استارتاپ ها با همفکران و علاقه مندان به حوزه فناوری و استارتاپی دیدارنمودند و ضمن بازدید از فعالیت های صورت گرفته، درمورد ایده ها و برنامه های استارتاپی تبادل نظر کردند.

تاریخچه تأسیس کارخانه نوآوری آزادی

لازم به ذکر است که در راستای خروج مجموعه های صنعتی به دلیل مسائل زیست محیطی و اقتصادی از شهر، یکی از واحدهای صنعتی واقع در خیابان آزادی شامل این طرح شده و فضاهای متروکه آن بهسازی گردیده و با حضور استارت آپ ها در این مرکز، تهدیدها به فرصت تبدیل شده  و کارخانه نوآوری آزادی در این مکان تأسیس شده است. این کاری است که در شهر های پیشرفته دنیا اتفاق افتاده و با تبدیل کارکرد فضای متروکه صنعتی به فضاهای زنده اقتصادی یا فرهنگی، این مراکز را مناسب حضور شرکت های دانش بنیان می کند.

شهردارتهران، ضمن بازدید از این مرکز به همراه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهردار منطقه ۵ از فعالیت و حضور صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های نو پا در این گونه مراکز حمایت و بر نقش شرکت های شتاب دهنده در این گونه فضاهای متروکه صنعتی تأکید کرده است .

از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی تقدیر شد

طبق گفته عظیمیان مدیر کارخانه نوآوری آزادی؛ ۱۰ سوله در این کارخانه وجود دارد که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های سلامت، رسانه ای، مالی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، گردشگری و معماری ، زندگی شهری در حال فعالیت بوده و با ایجاد فضای کاری اشتراکی برای استارت آپ ها، زمینه حضور نخبگان و صاحبان ایده در این مرکز فراهم شده است.

گزارش تصویری از مراسم تقدیر از فعالان استارتاپی کارخانه نوآوری آزادی

شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید?
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *