مقالات

اثرات مدیریت سکوت کردن در مذاکره

برخی از مردم از اثرات مدیریت سکوت کردن در مذاکره غافل هستند و سکوت را نشانه‌ای از ضعف و ناتوانی می دانند در حالی که سکوت، معمولاً یکی از ابزارهای نمایش قدرت و کسب قدرت در مذاکره است.

برنامه‌ریزی بازاریابی و فروش بر اساس مدل AIDA

مدل AIDA را می‌توان یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های بررسی اثر تبلیغات دانست. این مدل، از نوع مدل‌های سلسله‌مراتبی سنجش اثر تبلیغ است که حدود یک قرن پیش توسط فردی به نام ادوارد استرانگ (Edward K. Strong) رواج یافت.

برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار باید مشترى را خوب بشناسید زیرا ایجاد ارتباط صحیح با افراد نیاز به شناخت از جنبه های مختلف آداب و رسوم، فرهنگ و … دارد.

11 نکته جادویی در باره تبلیغات از دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی به عنوان یک مدیر تبلیغاتی برجسته، چند توصیه به بازاریابان و بنگاه های اقتصادی و تبلیغاتی و فعالان حوزه تبلیغات تحت عنوان ۱۱ نکته جادویی در باره تبلیغات ارائه کرده است که در این نوشتار به بیان این نکات می پردازیم.

۶ نکته ای که نباید در برنامه بهبود تجربه مشتری فراموش کنیم

 می بایست در بازاریابی، تمرکز اصلی خود را بر تجربه انسانی قرار دهیم. برنامه بازاریابی برای بهبود تجربه مشتری داشته باشیم. این نکات کمک می کند تا مشتری را از دست نداد.

هدفگذاری فروش و مدیریت فروش

در تعیین هدف و هدفگذاری از روش های مختلفی استفاده می شود. در این نوشتار برخی از سیستم ها و روش های هدفگذاری فروش که شامل موارد زیر می باشد، مورد بررسی قرار می گیرد. با ما همراه باشید. روش های هدفگذاری فروش ۱- روش روند گذشته یا تداوم روند قبلی در این روش هدفگذاری […]

روزنامه اطلاعات ؛ 93 سال انتشار بی وقفه

مراسم نودوسومین سالروز تولد روزنامه اطلاعات در تحریریه اطلاعات با حضور مدیرمسئول، سردبیر، اعضای تحریریه و جمعی از مدیران مؤسسه اطلاعات برگزار شد

هوش مصنوعی ؛ رسانه ها و روابط عمومی ها

قطعاً هوش مصنوعی و تحولات حوزه تصویر و دستاوردهای بصری ناشی از تعامل انسان و ماشین، ارتباطات تصویری را در رسانه ها و روابط عمومی ها ارتقا و بهبود می بخشد.

10 تحول در آینده‌ صنعت رسانه - بخش دوم

در این نوشتار با عنوان« ۱۰ تحول در آینده‌ صنعت رسانه »، با برخی تحولات ایجاد شده در صنعت رسانه که صاحبان کسب و کار و بنگاه های اقتصادی برای موفقیت در کار خود باید به آن ها توجه کنند، آشنا می شویم.

انتشار فصلنامه دانستنی اقتصاد

فصلنامه دانستنی اقتصاد در هر شماره به یک موضوع در رابطه با دانستنی اقتصاد می پردازد. این شماره فصلنامه به مسئولیت اجتماعی شرکتی اختصاص دارد